Ny PowerBook er ude
Fra : Anders Hedegren

Dato : 06-11-02 20:31

Så kom den vist endelig, med 1 GHz og SuperDrive. Men hvad sker der med
RAM'en på henholdsvis den amerikanske og europæiske model? Det ser på
Apple Store ud til at der er 512 mb i US-versionen og 1 gig i den
europæiske!

Amerikanske:
http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/253/wo/S
Mj3b0VFrTFaFCVMuU/0.3.0.3.27.33.0.1.3.1.3.1.1.0?74,63

Danske:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore?family=PowerBook

Ved ikke om de links virker, ellers tjek selv på Apple.com. Mon det er
en fejl?

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-11-02 21:26

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> RAM'en på henholdsvis den amerikanske og europæiske model? Det ser på
> Apple Store ud til at der er 512 mb i US-versionen og 1 gig i den

Det er en trykfejl på den danske side. Den har kun 512 MB RAM. Rabatten
ved fordobling af RAM er heller ikke regnet om fra Euro til kroner. Og
så er der ligesom ikke så meget sparet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-11-02 05:30

Hej Henrik & Anders

Link til den danske virker ihvertfald godt nok, og den noteres kun med 512mb
RAM. Jeg lavede lige min 'drømmekonfig' på den med bla. AppleCare, kun 40gb
HD (ekst. FW disk kommer så til senere) - og uden DVD-R, - det har jeg
li'som ikke rigti' no'et a' bruge til pga. min dårlige syn, så jeg landede
på 'kun' godt 31.600kr. , - er der ikke lige én, der kan sørge for, at jeg
får 7 rigtige i lotto på lørdag...)

Den _ER_ lækker!

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-11-02 20:13

> Link til den danske virker ihvertfald godt nok, og den noteres kun med
> 512mb RAM.

De har fået rettet fejlen.

> [...]
> ikke rigti' no'et a' bruge til pga. min dårlige syn, så jeg landede på
> 'kun' godt 31.600kr. , - er der ikke lige én, der kan sørge for, at jeg

Kun, hvis jeg får halvdelen
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 07-11-02 20:42

> De har fået rettet fejlen.

> Kun, hvis jeg får halvdelen

Jamen hvad så Henrik, er det ikke nu du nok skal det at beslutte dig for
dit køb? De nye iBooks er jo lækre - både i pris og ydelse.

Persontligt går jeg efter en PB, men det er så bare mig.

anr

"Why did this have to happen now, during primetime, when TV's brightest
stars come out to shine?"
-Homer Simpson

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-11-02 00:16

> Kun, hvis jeg får halvdelen

Undskyld, men hvad sjovt er der ved at have 3 1/2 rigtige i Lotto? Er
det noget der giver nogle grunker, eller hva'?

Se nu bare at få betalt de håndværkerregninger (nej, jeg er ikke
håndværker og nej, jeg har ikke skrevet nogen regninger til Dr. Mynster)
- og tage et greb i jeres fælleskonto og få købt den bærbare. Som du jo
brænder for

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen