Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hurtigt spørgsmål, hurtigt svar ønskes...
Fra : Morten Christensen

Dato : 06-11-02 19:36

Hvilken driver skal jeg bruge til mit Asus v8200 deluxe for at jeg kan bruge
TV-out??

Jeg kører winxp pro

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Nicolai

Dato : 06-11-02 19:48
Fra : Morten Christensen

Dato : 06-11-02 19:52

Det koster jo penge... Hvilke drivere understøtter Tv-out?

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 06-11-02 20:14

"Morten Christensen" <m-astrupREMOVE@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Det koster jo penge... Hvilke drivere understøtter Tv-out?

Nvidia's, Asus, og så vidt jeg ved også dem der er indbygget i Win XP,
ellers gør Nvidias og Asus i hvert fald.

mvh
Lasse

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-11-02 21:15

Morten Christensen skrev bl.a.:

> Hvilken driver skal jeg bruge til mit Asus v8200 deluxe for at jeg
> kan bruge TV-out??
> Jeg kører winxp pro

Enten Detonator 30.82 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_30.82 eller
41.03 http://download.nvidia.com/Windows/41.03/41.03_win2kxp.exe

Selv bruger jeg 41.03 med mit Asus V8420 og har ingen problemer med TV-out.
Det virkede også fint med 30.82 og at du har et V8200 burde ikke have noget
at sige.

--
Lars

Fra : Morten Christensen

Dato : 06-11-02 22:27

hmm... driveren virker fint, men fanebladet til tv-out er der ikke... hvad
gør jeg forkert??

--
Hilsen Morten Christensen