www.evonax.com
Fra : -Martin S.-

Dato : 06-11-02 16:11

Jeg har fået en flyer ind af brevsprækken fra et firma der hedder
Evonax.com. De bager og bringer åbenbart pizza ud, men der er ingen adresse
på firmaet. Er her nogen som ved lidt mere om dem? Er det bare
www.justeat.dk princippet om igen??

Hilsen Martin

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 07-11-02 17:00

"-Martin S.-" skrev i en meddelelse

> [...]
adresse
> på firmaet. Er her nogen som ved lidt mere om dem? Er det bare

Hej

Jeg kender ikke justeat.dk, men ved lidt om evonax, der jeg næsten kender et
par af dem, der har været med til at starte det... i hvert fald har jeg hørt
om det

Det er et francise koncept, hvor pizzarestauranter er medlem. De får
fællesmarkedsføring og fællesmenukort (der så vidt jeg ved også har gode
muligheder for forskelligheder, hvilket jeg ser som en styrke) Man bestiller
på et fælles nummer, og så finder evonax ud af hvilket pizzaria der er
tættest på.

Det betyder altså ikke, at du kan forvente at en bestem pizza altid er den
samme over hele landet, samme samg, kvalitet, osv. Men du slipper for at
vælge blandt alle de flyers der kommer ind af døren. Hvem levere, hvem er
billigst, hvem er tættest osv. Også er du selvfølgelig også garanteret en
hvis standard.

Jeg har i øvrigt ikke selv prøvet det endnu.

Kåre

Fra : -Martin S.-

Dato : 08-11-02 14:01

Kåre Weng Madsen wrote:
> [...]
> gode muligheder for forskelligheder, hvilket jeg ser som en styrke)
> Man bestiller på et fælles nummer, og så finder evonax ud af hvilket
[...]

Hej Kåre.
Tak for responsen! Jeg kan forstå på dig, at Evonax altså har samarbejde med
allerede eksisterende pizzariaer rundt omkring i landet? Jeg ville nemlig
gerne vide præcis hvilke pizzariaer de samarbejder med i f.eks. Kolding
inden jeg bestiller noget som helt. Der er nemlig nogle ret uhumske steder
hvor jeg IKKE har lyst til at få leveret mad fra!

/Martin

Fra : Jesper Harder

Dato : 07-11-02 17:20

"-Martin S.-" <feedback56@hotmail.com> writes:

> Jeg har fået en flyer ind af brevsprækken fra et firma der hedder
> Evonax.com.

Jeg vil anbefale at boykotte dem. evonax.com er kendte spammere.

Fra : -Martin S.-

Dato : 07-11-02 23:44

Jesper Harder wrote:

> Jeg vil anbefale at boykotte dem. evonax.com er kendte spammere.

Det var nu ellers ikke en e-mail jeg fik, derimod en reklame i min alm.
postkasse *S*

/Martin

Fra : Jesper Harder

Dato : 08-11-02 00:59

> Det var nu ellers ikke en e-mail jeg fik, derimod en reklame i min alm.
> postkasse *S*

Ja, men de har tidligere spammet pr. email.

Fra : -Martin S.-

Dato : 08-11-02 13:56

Jesper Harder wrote:
> Ja, men de har tidligere spammet pr. email.

Okay.