Killing søger hjem
Fra : Katrine Nederby

Dato : 06-11-02 03:21

Hej med jer.

Nu ved jeg godt, at denne post egentlig hører hjemme i dk.marked.privat.dyr,
men i denne gruppe er der jo så mange katteglade sjæle, og måske står een af
jer liige og mangler en lille missepige? Eller måske
kender i een, der gør? Og derfor må i da også have tilbudet Håber i kan
bære over med mig

En af mine kolleger har i øjeblikket et kuld huskattekillinger, som bliver
12 uger d. 16. nov. og dermed klar til at flytte hjemmefra. Hun mangler dog
at finde hjem til en enkelt af dem. En sort pige med meget lidt hvidt.
Killingen er vokset op på Hill's og Royal Canin killingefoder og har desuden
fået ormekur. Hun er vant til børn og har endnu ikke været udendørs.
Hun befinder sig ved Skovby vest for Århus og koster ingenting, men kan dog
heller ikke afhentes af hvem som helst.

Evt. interesserede er velkomne til at skrive til mig på
katnederby@hotmail.com og jeg vil så formidle den videre kontakt.

--
Mange hilsner
Katrine