Office 2001
Fra : Glenn Pedersen

Dato : 28-02-01 18:26

Jeg har her til aften været i den lokale Merlin for at købe office 2001,
det var sgu en sær oplevelse !
Ingen steder stod der bokse med 2001 og da jeg spurgte i kassen, gloede
de på mig som om jeg var faldet ned fra månen !!
Da jeg så forklarede nærmmere, så vidste de pludselig hvad det drejede
sig om, men da jeg så nævnte at det skulle være til Macintosh, var
ekspedienten endnu engang faldet fra månen !! Nu kan jeg så vente og
håbe de næste 3 uger og se om det er Office 2001, eller hvad jeg nu har
købt !!

Fra : MacMac

Dato : 28-02-01 18:29

I brevet "1epjxl6.dg3n3cowewvoN%maxi@homemail.com" skrev Glenn Pedersen
(maxi@homemail.com) den 28/02/01 18:25:

> [...]
> ekspedienten endnu engang faldet fra månen !! Nu kan jeg så vente og
> håbe de næste 3 uger og se om det er Office 2001, eller hvad jeg nu har

Samme oplevelse her, og ingen steder kunne man angive, at det var Mac
versionen man ønskede så det måtte pænt skrives på sedlen i hånden...

Venlig hilsen
Morten

Fra : Niels Larsen

Dato : 28-02-01 19:46

Heysa.
Jeg var oxo inde i merlin, det kunne de ikke svare mig på.
Men man skal bare købe den pakke hvor der står i det blå felt "eller til
mac" I registreringsblanketten sætter man bare kryds ved mac.

MVH Niels Larsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-02-01 22:12

Hej

For nogle år siden havde jeg den samme oplevelse, da jeg ville købe en Office
4.2Pro/DK til Mac hos Merlin. På det tidspunkt havde de endog Mac i deres
varesortiment, og jeg købte en Laserwriter samme dag, men når det gjalt MSO
4.2Pro, nej, så kunne den sandelig ikke leveres til Mac. - Der var vel at mærke
ikke tale om en uddannelsesversion, men om en fuld Pro pakke! til ca. 6500kr.
inkl. moms. De ville ikke engang tage den hjem opå bestilling med mindre jeg
betalte forud! - Og nu? - Tja, sidst jeg spurgte på Norton Upg. fik jeg at
vide, at den slet ikke længere eksisterede til Mac (- ....Så skrev jeg den
direkte hjem fra Symantec, og det viste sig at være endog billigere end en upg.
hos fx. ComputerMac (nu Caslon IT).

Skulle man monstro bruge ordet diskrimination.....?

mvh. Erik Richard

Niels Larsen wrote:

> Jeg var oxo inde i merlin, det kunne de ikke svare mig på.
> Men man skal bare købe den pakke hvor der står i det blå felt "eller til
> mac" I registreringsblanketten sætter man bare kryds ved mac.

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : N/A

Dato : 02-03-01 23:42

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 02-03-01 23:42

Martin Larsen <larsenlarsen@hotmail.com> wrote:

> Jeg var i Merlin for at benytte mig af det fordelatige medlemstilbud, men
> ekspedienten nægtede simpelthen at sælge mig noget som helst, da jeg sagde,
> det skulle være til Mac. Jeg fik at vide, at tilbuddet kun var for
> PC-brugere, og der var intet at gøre. Hvorfor er personalet så dårligt
> informeret? Jeg er ked af at være gået glip af et godt tilbud.

Det er rundt regnet fordi personalet er nogle paphatte (sagt på en pæn
måde) når det kommer til mac. Du kunne evt. ringe direkte til Merlin og
klage din sag, for ekstra effekt kunne du oplyse navnet på ekspedienten
eller endnu bedre forretningens indehaver.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Ethernet (n): Something used to capture the Etherfish.