Hurtigt råd søges...
Fra : Inger

Dato : 05-11-02 19:54

Hej NG

Efter at have klovnet rundt nede i det lokale træningscenter fik jeg foden i
klemme i en maskine.
Det gjorde AV som bare ..... og jeg kunne ikke rigtig støtte på den. Jeg fik
lidt is på og sad med den på et bord så den kom lidt i vejret -som man nu
skal med den slags. Efter ca. 20 minutter med is kiggede vi så nærmere på
den. Den er en anelse hævet, men kan nu støttes en anelse. Den er ret
følelsesløs pga. og det diskuteres om skadestuebesøg er nødvendigt. Det er
det dog ikke, synes vi og jeg transporteres hjem. Efter ca. 2½ time kan den
støttes på uden de store smerter og er stadig lidt hævet og blå der hvor den
blev klemt.
Jeg tænker at det er på grund af blodudtrækningerne at den er lidt hævet, og
skadestuebesøg er nu ikke inde i billedet. Nu er spørgsmålet så: Den skal jo
nok hvile inden jeg kan bruge den normalt til f.x. at cykle (sådan kommer
jeg på arbejde til hverdag) igen, men hvor længe? Eller kan jeg frit bruge
den hvis bare det ikke gør ondt, selvom den er hævet?

Hilsen Inger

Fra : Helle Nielsen

Dato : 05-11-02 19:57

> [...]
> jeg på arbejde til hverdag) igen, men hvor længe? Eller kan jeg frit bruge
> den hvis bare det ikke gør ondt, selvom den er hævet?

Hejsa.

Jeg ville tage til lægen i morgen og få den tjekket - få en tid så får du
svar. Vil tro den er forstuvet og du derfor skal holde den i ro og have
støttebind på i 14 dage.

Vh Helle

Fra : Inger

Dato : 05-11-02 22:03

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
[snip]

> [...]
>
> Jeg ville tage til lægen i morgen og få den tjekket - få en tid så får du
> svar. Vil tro den er forstuvet og du derfor skal holde den i ro og have

Tak for din hurtige respons.
14 dage... Det var længe! Jeg har før haft forstuvet en ankel og da gjorde
det meget mere ondt end nu. Men jeg vil da gøre som tilrådet og søge læge i
morgen.... Forudsat at den stadig er hævet. Hvis ikke den er det er der vel
ingen grund til at gå til lægen, eller?

Inger