Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd ang køb af meget billigt digital cam.
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 05-11-02 18:24

jeg orker ikke til at skrive det hele igen(Sry) så jeg smider et link til
hvor jeg har stillet spørgsmålet.

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=0&tID=48987

håber i kan hjælpe.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-11-02 19:16

Daniel W Johansen wrote:

> håber i kan hjælpe.

Hvis du vil ha' hjælp her i gruppen, så er det rimmeligt
smart, at du starter med at læse gamle indlæg en to tre
måneder baglæns, det kunne jo ske, at mange af dine
spørgsmål allerede er besvaret flere gange.

Og så er det ikke velset at du poster en henvisninge til
en hjemmeside, eneste undtagelse er henvisninger til
egne billeder.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 05-11-02 20:18

forstår ikke hvad du mener med det sidste, jeg spørger om mange mange ting i
den tråd, hvad i synes ex om det sidste valg jeg er faldet over, om i har
andre forslag, osv osv, kan intet galt se i det.

og mht til at læse bagud går mit outlook kuntilbage til den 31.10

Fra : Morten

Dato : 05-11-02 20:28

> og mht til at læse bagud går mit outlook kuntilbage til den 31.10

Det er der råd for. Enten henter du yderligere indlæg via Funktioner/
Hent de næste 300 brevhoveder, eller også kigger du hos Google, der
gemmer alle gamle indlæg i gruppen:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.foto
Sætter du prikken det rigtige sted, kan du søge i alle tidligere indlæg
i fotogruppen, men du kan også blot bladre tilbage i indlægene, hvis du
hellere vil det.

Dine øvrige spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe med, ud over at
henvise dig til at søge i gamle indlæg

Mvh.
Morten

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-11-02 20:36

Daniel W Johansen wrote:

> forstår ikke hvad du mener med det sidste, jeg spørger om
> mange mange ting .....cut....

Jeg vil ikke spilde min tid på det pågældne web-site, så jeg aner
ikke hvad du har sagt og skrevet der....:)

> og mht til at læse bagud går mit outlook kuntilbage til
> den 31.10

Så prøv Google Groups
http://groups.google.com/groups?ie=ISO-8859-1&as_ugroup=dk.fritid.foto&lr=&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=7&as_miny=2002&as_maxd=5&as_maxm=11&as_maxy=2002&num=100&as_scoring=d&hl=da

OBS: Hvis dette link bliver delt i flere linier, så skal det
manuelt kopieres over i browserens lokation feldt.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen