Radeon 9700PRO og ZM-80
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 05-11-02 17:40

Har nogen prøvet kombinationen?

Mvh
Hans

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 07-11-02 16:13

Jeps.

Mit har kørt med den konfiguration i 1 mdr ca. uden Problemer!!!!!

/Jonas

Fra : Joe Sandøe

Dato : 07-11-02 17:29

'

> Jeps.
>
> Mit har kørt med den konfiguration i 1 mdr ca. uden Problemer!!!!!
>
> /Jonas

Hej Jonas vil du fortælle lidt om hvad du har siddene af blæsere i din
maskine?

VH Joe

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 08-11-02 10:28

Jeg tager nogle billeder af det her i weekenden og ligger ind på min HP.

Det er et 3dConnect ATI Radaon 9700 PRO jeg har. Lige nu er der ialt "kun" 3
X 12 db 80 mm blæsere i min PC (1 af dem sidder på min CPU)

Min CPU er ca 36-40 grader og det er en P4 2.4 GHz clocket til 2.65 Ghz.

Jeg har ladet min PC stå og køre loop i 3Dmark 2001 SE i 19 timer, med ZM80
på gfx.

/Jonas
www.jedb.dk

PS: Min PC er også "forret" med Power Snooze bly måtter, + en fanens masse
casemod...

Fra : Joe Sandøe

Dato : 08-11-02 17:16

> [...]
>
> Min CPU er ca 36-40 grader og det er en P4 2.4 GHz clocket til 2.65 Ghz.
>
> Jeg har ladet min PC stå og køre loop i 3Dmark 2001 SE i 19 timer, med
-SNIP-

Tak dem glæder jeg mig til at se Blæsere i kabinettet påvirker jo nok
ZM-80 effektivitet en del, når det gælder meget varme GPU'er.

VH Joe

Fra : Alex

Dato : 07-11-02 22:11

Hej Jonas,

Hvilken mærke Radeon9700Pro bruger du? Ikke alle 9700Pro ser ud enes og man
risiker at kunne ikke monter ZM80 på det.

Mvh,
Alex