Andet multimedie
bentjuul 3670
Tryk af klistermærker?
Fra : Thomas

Dato : 05-11-02 11:24

Hvilket land går man til for at få lavet billige klistermærker? Jeg har en
idé om at Danmark ikke er det billigste sted at få tryk den slags, det er
mere østen jeg tænker på. Er der nogen der har nogle erfaringer med at få
lavet den slags i udlandet, og hvad er jeres erfaringer?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : hcma

Dato : 05-11-02 14:10

"Thomas" <flash@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere østen jeg tænker på. Er der nogen der har nogle erfaringer med at få
> lavet den slags i udlandet, og hvad er jeres erfaringer?

Det afhænger helt af opgaven. Antal, format, antal farver o.s.v.
Jeg mener ikke der er noget at spare.
m v h
HC

Fra : Kim Thranborg

Dato : 09-11-02 19:49

> [...]
> mere østen jeg tænker på. Er der nogen der har nogle erfaringer med at få
> lavet den slags i udlandet, og hvad er jeres erfaringer?

Mine erfaringer siger at der ofte benyttes trykkerier i:
Holland,
Schweitz
Finland
Tjekkiet
Polen
og i meget få tilfælde Korea eller Japan.

Vær dog opmærksom på at der skal være tale om rigtig store mængder for at
transport og de eventuelle kommunikationsvanskeligheder ikke ender med at
overstige den ofte beskedne prisbesparelse...

Mvh.
Kim Thranborg
Projektleder
BookPartner, Nørhaven Digital A/S