XNews
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-02-01 16:54

Er det muligt at få XNews til at markere en nyhedsgruppe i oversigten, hvis
der er kommet svar på et indlæg ? Jeg kan godt få den til at markere indlæg,
når jeg åbner gruppen ... men det ville være smart, hvis det andet kunne
lade sig gøre.

Er det muligt ?

Jesper

--
Philip Zimmermann quits NAI. See his post in sci.crypt - msg-ID:

- Jesper Stocholm

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-02-01 17:34

spam@stocholm.dk (Jesper Stocholm) skrev:

> [...]
>få den til at markere indlæg, når jeg åbner gruppen ... men det
>ville være smart, hvis det andet kunne lade sig gøre.

Det tror jeg ikke - så vidt jeg kan regne ud er det eneste
programmet "ved" i en oversigt hvor mange ulæste indlæg der er i de
viste grupper. Det du efterlyser ville kræve at programmet
undersøgte alle headere for referencer allerede i oversigtsvinduet
- det tror jeg vil tage for lang tid.

Skulle det kunne lade sig gøre vil jeg da alligevel meget gerne se
hvordan.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-03-01 16:12

jens_gy@hotmail.com (Jens Gyldenkærne Clausen) wrote in
<Xns9056B28FB507Ajcdmfdk@194.182.148.146>:

> [...]
>viste grupper. Det du efterlyser ville kræve at programmet
>undersøgte alle headere for referencer allerede i oversigtsvinduet

måske ... men funktionen findes i OE, så det er måske ikke så meget arbejde
igen ...

Hvis der er 10000 indlæg i dit newsprogram vil den skulle løbe noget i
retning af 10000x30 (antal tegn i msg-id) = 300kb data ... det er vel ikke
så meget, at det ikke kan lade sig gøre.

>Skulle det kunne lade sig gøre vil jeg da alligevel meget gerne se
>hvordan.

Tja ... jeg mangler også stadig svar ...

Jesper

--
Læs mit midtvejsprojekt om digitale signaturer på Smart Cards på
http://stocholm.dk/pmp

- Jesper Stocholm