Volt på Radeon8500 blæser ..
Fra : JRS

Dato : 04-11-02 22:21

Hej !

Var lige igang idag med at prøve at finde hvad det var der larmede i min
comp, og fandt ud af at en af de dele der larmede mest var mit PowerColor
Radeon8500le 128 ..
Da kortet ikke normalt bliver særligt varmt, heller ikke under spil, ville
jeg sætte blæseren ned til 7V (da jeg da regnede med det kørte 12) .. MEN
HVA SKER DER ? ! Blæseren begynder sku at køre hurtigere !
Er 100% på at jeg gav den 7V da jeg testede med andre blæsere ...

Hvad kører sådan en blæser mon normalt ? Kan det virkeligt passe den kun
kører 5V eller måske mindre ?

MVH
JRS

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 07-12-02 14:20

> Hvad kører sådan en blæser mon normalt ? Kan det virkeligt passe den kun
> kører 5V eller måske mindre ?
> MVH
> JRS
5V er jeg ret sikker på du kan købe en strøm fordeler som levere 5-7-12 du
regulere selv se link: http://www.powerkit.dk/
Venligst Glenn.

Fra : JRS

Dato : 07-12-02 20:49

"Glenn Hagedorn" <ghagedorn@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> 5V er jeg ret sikker på du kan købe en strøm fordeler som levere 5-7-12
du
> regulere selv se link: http://www.powerkit.dk/
> Venligst Glenn.

Ehmm .. Tak for svaret på en gaaaamel post .. Men jeg kan ikke lige se hvad
du snakker om ..
Jeg spørger om det virkeligt kan passe at blæseren kun kører på 5V da mit
gamle gf4mx440 kørte på 12V ...
Har senerehen fundet ud af det er rigtigt nok at den kun bruger 5V , men kan
stadig ikke lige se hvad jeg skal med en fordeler .. Jeg vil jo ikke lige gi
den flere volt end den kører med normalt .....

MVH
JRS

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 08-12-02 00:56

det var ikke meningen denne tråd skulle startes på ny en smutter. at du kan
købe en sådan fordeler var også ment som en understøttelse til det du skrev
om det kan passe at grafik køleren kun bruger 5V. Om du kan bruge en
fordeler er op til dig, hvornår er et ubesvaret spørgsmål for gammel til at
blive besvaret ?
Venligst Glenn.