"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote in
news:3dc6e1c9$0$775$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:
> HEJ!
>
> Jeg sidder her med et 3 år gammelt ram modul fra Apacer (PC-100
> 128 mb) som er færdigt... MEN der er jo 10 års garanti på!
> Problemet er dog at jeg ikke kan huske hvilken forhandler jeg
> købte det af, kan jeg mon hænge Apacer direkte op på denne
> garantisag?
Har lige fået byttet et Apacer 256MB DDR modul som var 22 måneder. Men
det ville Apacer ikke have noget med at gøre. Jeg blev bedt af Apacer-
Europe om at henvende mig til min forhandler, som så skulle oprette en
RMA-sag hos Apacer.
Og det gjorde de (ITButikken) så. Det gik dog ufatteligt langsomt før
Apacer sendte noget modul (>1 måned) så jeg rykkede IT-Butikken, og de
sendte mig et nyt modul.
IT-Butikken var godt nok 11 dage om at finde ud af en fejl, jeg selv
havde dokumenteret og medsendt beskrivelsen af. Eller rettere:
1. RAM ankommer til IT-butikken og overgives til tekniker
2. .......11 dage senere tester teknikeren RAM modulet og finder fejl
som beskrevet
3. .......4 dage senere opretter IT-butikken en RMA-sag hos Apacer
4. ......31 dage senere rykker jeg så ITButikken og spørger om ikke
bare de kan sende mig et nyt modul da jeg gerne vil have min RAM igen,
og Apacer jo alligevel sender dem et nyt modul når de får snøvlet sig
sammen....
5. .... 1 dag efter modtager jeg en ny RAM blok med posten
Så de kan skam godt være flinke og hurtige i ITbutikkens RMA-afdeling.
Flemming