Detonator
Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-02 11:55

Hej i Gruppen

Jeg skal ned til min svoger der har fået sig et g-force 2 MX 400 (mener jeg
det hedder), så har jeg været på nettet for at finde de nyeste drivere til
ham. Jeg så så at man kan hente en detonator til kortet, hvad er det for en
dims og hvad kan den gøre for en ?

Kim Larsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-11-02 13:15

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> nyeste drivere til ham. Jeg så så at man kan hente en detonator til
> kortet, hvad er det for en dims og hvad kan den gøre for en ?

Detonator er en driver serie udviklet af Nvidia selv. De udvikles for hele
tiden optimere driveren og ydelsen af kortene, som er supporteret under
Detonator.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-11-02 22:00

> [...]
> tiden optimere driveren og ydelsen af kortene, som er supporteret under

Tak for svaret

Kim Larsen