Julegaveideer til manden der har alt, søge~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-11-02 12:01

(Keld, du si'r ikke noget til ham om det her! *GGG*)

....hvor dælen hitter jeg det??? Jeg går og spekulerer en del over det og er
normalt okay til at få ideer, men inspiration er hjerteligt velkommen.

Ham jeg skal gi' gaver (Kæresten) har det pc-grej han skal bruge lige sådan
med det første...ting til bilen er yt, han læser ikke, og får det sprut og
de deo'er han skal bruge, fra et familiemedlem der rejser meget... Vin
drikker han ikke. Teater og koncerter gider han ikke.

Tøj har han masser af, musik og film mangler heller ikke (- han køber kun
det han ved vil interessere ham...) - hvad hel...goland giver man sådan en
mand?

Af fritidsinteresser har han faktisk kun sine pc'er og sin bil. Nå ja og god
mad. Men da han er temmelig kræsen er restaurantbesøg osse yt...*ralle*

Normalt er jeg ikke bleg for at give gavekort, men når det nu er kæresten,
så må det gerne være lidt specielt. Så gavekort er yt.

Kort sagt: hjælp! *GGG*

På forhånd tak for inspiration og ideer.

MvH Maria.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 04-11-02 14:27

> [...]
> så må det gerne være lidt specielt. Så gavekort er yt.
>
> Kort sagt: hjælp! *GGG*
>
> På forhånd tak for inspiration og ideer.

Jeg har det præcis på samme måde! Er det min kæreste du skriver om?? *GGG*

KH Helle

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-11-02 02:02

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
> god

> Jeg har det præcis på samme måde! Er det min kæreste du skriver om?? *GGG*

*lol* Det vil jeg sguda ikke håbe! *GGG*

MvH Aragorn_dk

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 04-11-02 16:27

Mon, 4 Nov 2002 12:01:18 +0100, skrev "Aragorn Elessar"
<aragorn@welles.dk> :

>...hvor dælen hitter jeg det??? Jeg går og spekulerer en del over det og er
>normalt okay til at få ideer, men inspiration er hjerteligt velkommen.

Jeg læste engang i et eller ugeblad (måske var det blandt vitserne??),
at den bedste gave til "manden, der har alt" er en tyveri-alarm !!
Idéen er måske slet ikke så tosset ??

--
Gitte Sørensen gydda@sol.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-11-02 17:00

> Jeg læste engang i et eller ugeblad (måske var det blandt vitserne??),
> at den bedste gave til "manden, der har alt" er en tyveri-alarm !!
> Idéen er måske slet ikke så tosset ??

Nu ved jeg ikke om jeg er "drengen" som har alt, men jeg ville blive glad
for en tyveri alarm, ikke fordi jeg har noget at bruge den til, men så var
der lidt at går og justere på osv, sån en rigtig mande ting, det sidste nye
jeg har fået er et ventilation anlæg til huset, og jeg bruger lang tid på at
justere thermostater rundt i huset nu, og måle temp. de forskellige steder

Så jeg tror ikke så meget det er selve alarmen der gør det, men en ting som
skal just. lidt, i skal tænke på vi mænd har ikke meget mere for os selv, vi
skal ikke på jagt efter føden eller noget, så små ting der skal just holder
os i live

Mvh Jesper

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-11-02 02:01

"Jesper Pedersen" <duval@FJERNDETTEgrov.dk> wrote in message
> [...]
vi
> skal ikke på jagt efter føden eller noget, så små ting der skal just

Hej Jesper.

Tak for forslaget, men han er ansat i Falck Securitas, så han har hvad han
skal bruge af alarmer. Men det ku' du jo ikke vide.

MvH Aragorn_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-11-02 22:13

"Gitte Sørensen" <gydda@sol.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg læste engang i et eller ugeblad (måske var det blandt vitserne??),
> at den bedste gave til "manden, der har alt" er en tyveri-alarm !!

Hihi, tak for tippet, han arbejder i Falck Securitas! *lol*

MvH Maria.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 05-11-02 16:13

Mon, 4 Nov 2002 22:13:04 +0100, skrev "Aragorn Elessar"
<aragorn@welles.dk> :

>Hihi, tak for tippet, han arbejder i Falck Securitas! *lol*

Pudsigt - det gør min bedre halvdel også

Bare det her nu ikke går hen og udvikler sig lissom i filmen "Den
eneste ene".....

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-11-02 17:14

> [...]
> <aragorn@welles.dk> :

> Pudsigt - det gør min bedre halvdel også
>
> Bare det her nu ikke går hen og udvikler sig lissom i filmen "Den

Hm, den har jeg ikke set...

MvH Maria.

Fra : Nette

Dato : 05-11-02 19:52

"Aragorn Elessar" wrote

> Hm, den har jeg ikke set...

Den kommer på søndag

Nette

Fra : Torben F@rum

Dato : 04-11-02 19:53

Alternativet til tyverialarmen er antibiotika.................

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-11-02 02:04

"Torben F@rum" <farum@city.dk**> wrote in message
> [...]
> Med venlig hilsen
> Torben Farum, 9300 Sæby
>
> Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min

Hvorfor i alverden dog antibiotika????

MvH en stærkt undrende Aragorn_dk

Fra : Charlotte Andersen

Dato : 05-11-02 11:28

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message

> "Torben F@rum" <farum@city.dk**> wrote in message

> emailadresse
>
> Hvorfor i alverden dog antibiotika????
>
> MvH en stærkt undrende Aragorn_dk

Haha - det er fordi, en mand som har alt, har også div. sygdomme. Og det kan
antibiotika kurerer

Lotte

Fra : Henning

Dato : 05-11-02 19:31

> [...]
>det han ved vil interessere ham...) - hvad hel...goland giver man sådan en

En ny kæreste? Ikke så meget for hans skyld, men mere for din - er han
så kedelig, som du siger, trænger du vist til bedre

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Nette

Dato : 05-11-02 20:01

"Aragorn Elessar" wrote
> Kort sagt: hjælp! *GGG*

Er han for fængelig?

- En fin kogebog for mænd/ De italienske kogebøger et hittet lige nu evt.
pakkes sammen med en kurv med italienske madvarer og vine.
- Parfume
- hjemmestrikkede sokker
- hæklet næsevarmer
- Gavekort til en god gang massage
- Gavekort til en ansigtsbehandling
- En ny køkkenmaskine
- Et elektrisk tog ( tro mig, kan han lide at pille lidt, så vil han elske
det, og man kan styre meget af det via pcen).
- Et malet/tegnet portræt af ham selv
- Et flot stort erotisk foto af dig selv, i en pæn ramme.
- eller, som jeg hørte forleden skulle være GAVEN: PUCHUPtights til mænd.

Nette

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-11-02 03:56

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> "Aragorn Elessar" wrote
>
> Er han forfængelig?
===
Ikke specielt...
===
> - En fin kogebog for mænd/ De italienske kogebøger et hittet lige nu evt.
> pakkes sammen med en kurv med italienske madvarer og vine.
===
Han kan ikke fordrage pasta, grønt og krydderier, såeh...men ideen var da
god nok.
===
> - Parfume
===
Som tidligere nævnt i tråden får han hvad han skal bruge fra et rejsende
familiemedlem, til en billig penge...
===
> - hjemmestrikkede sokker
===
Strikke? Mig??? *lol* Okay ideen er da sød nok.
===
> - hæklet næsevarmer
===

===
> - Gavekort til en god gang massage
> - Gavekort til en ansigtsbehandling
===
Så vil han bare glo vantro på mig og give gavekortet videre til sin mor.
===
> - En ny køkkenmaskine
===
Ikke een til! *GGG*
===
> - Et elektrisk tog ( tro mig, kan han lide at pille lidt, så vil han elske
> det, og man kan styre meget af det via pcen).
===
Hm, eller måske en racerbane??? Der var måske noget der!
===
> - Et malet/tegnet portræt af ham selv
===
Så får han et grineflip...heldigvis har han masser af humor!
===
> - Et flot stort erotisk foto af dig selv, i en pæn ramme.
===
Så får vi begge to et grineflip! *GGG*
===
> - eller, som jeg hørte forleden skulle være GAVEN: PUCHUPtights til mænd.
===
Hm, han bruger kun en type underhylere, alt andet 'duer ikke - væk!'
===

> Nette
===

Tak for forslagene, Nette, men hsom du kan se af mine svar er han en ret
vanskelig type...
Den med togbanen/racerbanen var sgu nok ikke så tosset.

MvH

Aragorn_dk

Fra : Nette

Dato : 06-11-02 18:05

"Aragorn Elessar" wrote
> Tak for forslagene, Nette, men hsom du kan se af mine svar er han en ret
> vanskelig type...
> Den med togbanen/racerbanen var sgu nok ikke så tosset.

Jeg har et forslag til hvad du kunne ønske til dig selv: En mindre vanskelig
kæreste!*G*

Nette

Fra : Polle

Dato : 05-11-02 21:28

Han skal da have, en TYVERIALARM.
Polle

Fra : Torben F@rum

Dato : 05-11-02 22:53

"Polle" <polle@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> Han skal da have, en TYVERIALARM.
> Polle

Eller et abonnement til en hurtigere newsserver......................

Fra : Torben F@rum

Dato : 06-11-02 09:49

Efter de svar du har givet på de forskellige forslag vil jeg foreslå du
giver dig selv en ny kæreste i julegave................

Fra : MK

Dato : 08-11-02 19:58

Hvad med en Tatovering af en computher på den ene balle ,eller evnt . et
pænt hals smykke(bare han så ikke bliver kvalt.
Mange Hilsner Kjeld.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-11-02 10:21

> ...hvor dælen hitter jeg det??? Jeg går og spekulerer en del over det og
er
> normalt okay til at få ideer, men inspiration er hjerteligt velkommen.

En gave jeg vil blive glad for som mand vil være et "klippekort" til stunder
for hende og mig.... prøv at forestille dig hvad der kan se med sådan et
klippekort.... nu skal det ikke kun være middag, men også erotik...

--
Niels

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-11-02 12:11

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
> [...]
> for hende og mig.... prøv at forestille dig hvad der kan se med sådan et
> klippekort.... nu skal det ikke kun være middag, men også erotik...

======

Hej Niels.

Hmm det lyder sgunte tosset da - og med nogle gode programmer på pc'en kan
man jo lave et næsten prof udseende eet.

Tak for tippet.

MvH

Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Nette

Dato : 11-11-02 17:27

"Niels Henriksen" wrote
> [...]
> for hende og mig.... prøv at forestille dig hvad der kan se med sådan et
> klippekort.... nu skal det ikke kun være middag, men også erotik...

Æv, det er snyd. Den havde jeg også oppe og vende, men synes den var blevet
for gammel og brugt..

Nette

PS. Den er forøvrig også god til ældre mennesker, der ikke rigtig ved, hvad
de skal ønske sig. ( Skovtur, bytur, torvetur, middagmad serveret i eget
hjem, tur til frisøren, ledsagelse til banko, hjemmebagt kage, weekendbesøg
af børnebørn, pudsning af vinduer, maling af stue, græsslåning, tøjvask osv.
Kun fantasien sætter grænserne, men tilføj et par klip med med "frit valg af
alle muligheder" *S*)

Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 19-11-02 09:17

Ja, altså............
Gode cigarer fra den Dominikanske Republik og/eller god Maltwhiskey er altid
dejligt. Selv en ikke-ryger kan nyde en god mild cigar (man inhalerer ikke)
og selv den mest tantede likørdrikker kan nyde en god whiskey (fx. Balvinie
Doubblewood). Begge ting præsenterer sig kanonflot og er, om ikke andet,
gode at have i huset til at byde af.

Jesper

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-11-02 11:45

"Anne Bordum & Jesper Hansen" <bordum.hansen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
Balvinie
> Doubblewood). Begge ting præsenterer sig kanonflot og er, om ikke andet,

Tak for tipsene.

Han får hvad han skal bruge af lækre drikkevarer fra et familiemedlem der
rejser meget i forbindelse med job, og han kan ikke fordrage cigarer, men
ideen er skam god nok.
Forresten er Chivas Regal Imperial heller ikke tosset - jeg er overbevist om
at den er lavet på englesang og himmelsk lys.

MvH Aragorn_dk