Andet multimedie
bentjuul 3670
Optage og redigere aktivitet på skærm
Fra : meiland

Dato : 04-11-02 11:02

Hej !

I forbindelse med at jeg skal til at lave en hjælp-cd, kunne jeg tænke
mig at optage hvad der sker på skærmen (f.eks. hvis skal indsætte et
billede i word), samtidig at man indtale hvad man laver. Kan I forstå
hvad jeg mener ??

Programmet skal helst være freeware-shareware og skal også virke på
andet end XP.

/meiland

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-11-02 10:58

"meiland" <meiland.news@kandu.dk> skrev:

> [...]
> mig at optage hvad der sker på skærmen (f.eks. hvis skal indsætte et
> billede i word), samtidig at man indtale hvad man laver. Kan I forstå

Det er ikke shareware, men Lotus ScreenCam er ret god.
Du kan prøve den i 15 dage.

--
Kurt Lund

Fra : Tine Müller

Dato : 04-11-02 10:59

"meiland" skrev
> [...]
> hvad jeg mener ??
>
> Programmet skal helst være freeware-shareware og skal også virke på

Dette program http://www.atomixbuttons.com/vsc/ er gratis og bare
alletiders.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 06-11-02 03:56

"meiland" <meiland.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis skal indsætte et billede i word), samtidig at man indtale
> hvad man laver. Kan I forstå hvad jeg mener ??

Netop School kan noget der minder om det (er dog ikke sikker på at det
helt opfylder dine krav). Det er ikke gratis, men jeg mener at man kan
hente en evalueringsversion til brug i et antal dage. Set hos f.eks.
Ravenholm:
http://www.ravenholm.dk/docs/software.asp?productid=121

--
M.v.h.