Age of Mythology Demo - problem
Fra : JHS

Dato : 04-11-02 09:21

Jeg forsøger at starte AOM-demoen.
Men får "initialization failed" - nogen, der har løst dette problem?

Mvh,
JHS

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 05-11-02 22:45

"JHS" <jonas@autofire.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forsøger at starte AOM-demoen.
> Men får "initialization failed" - nogen, der har løst dette problem?

Det kunne som et grafik problem. Er det hele meddelelsen, og hvilket system
har du?

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : JHS

Dato : 08-11-02 13:17

Hej,
Jeg fandt en løsning.
Problemet var relateret til mit S3 Twister-K -grafikkort. Og løsningen var
at installere driver til et andet grafikkort (DDR -et-eller-andet).
Mystisk - men det virker nu.

Mvh,
Jonas HS

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 06-11-02 18:15

davs.. hvor har du hente den demo... hvis du har hentet den et sted

--
M.V.H
Anders

Fra : Ole Mogensen

Dato : 08-11-02 12:41

".·´`·Snyderen·´`·." wrote:

> davs.. hvor har du hente den demo... hvis du har hentet den et sted
>
> --
> M.V.H
> Anders

http://www.microsoft.com/games/ageofmythology/greek_home.asp