sunsite.dk
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-02 00:31

For at have en reserve news server, har jeg registreret mig på sunsite.dk.

Jeg har da også fået en mail med brugernavn og password som jeg har tastet
ind. Men jeg kan ikke sende indlæg i NG´er på sunsite, kun læse som hidtil.
Hvis jeg forsøger at sende et indlæg får jeg en fejlmeddelelse:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'TEST' , Konto:
'sunsite.dk', Server: 'sunsite.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441,
Fejlnummer: 0x800CCCA9

Hvad har jeg gjort forkert ?

--
Kristian

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 04-11-02 07:29

kran wrote:

> Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'TEST' , Konto:
> 'sunsite.dk', Server: 'sunsite.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server:
> '441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
>
> Hvad har jeg gjort forkert ?

Muligvis har sunsite.dk et filter der ikke tillader emner som 'test'.

Morten Brynjolf

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-11-02 10:44

Morten Brynjolf skrev:

> [...]

Er du sikker på at brugernavn og password er indtastet korrekt (og
det rigtige sted). Spørg evt. i OE-gruppen hvis du ikke er sikker.

> Muligvis har sunsite.dk et filter der ikke tillader emner som
> 'test'.

Næppe - men det kan ikke afvises at et indlæg uden for
testgrupperne der kun har emnet "test" vil blive filtreret. Hvilken
gruppe har Kristian forsøgt at sende til? Noget andet der ind
imellem filtreres på er indlæg uden brødtekst.

Sunsite filtrerer på HTML og binære indlæg - men det er vel ikke
den slags der giver problemer her.

Problemet ligger temmelig sikkert i klientprogrammet (OE) og ikke
hos Sunsite - så det vil være bedre at spørge i OE-gruppen. Jeg
sætter fut dertil.

FUT: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
(svar på dette indlæg havner i nævnte gruppe og kan ikke ses her).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)