Andet multimedie
bentjuul 3670
Grakif Programmer
Fra : -=KlatMaler=-

Dato : 04-11-02 00:13

Hvilke programmer skal jeg bruge til af lave et billed/tekst, så det liner
der er ild i det?

er ved af lave en hjemmeside, så jeg skal bruge det der!

www.klatmaler.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-11-02 06:45

-=KlatMaler=- skrev:

> Hvilke programmer skal jeg bruge til af lave et billed/tekst, så det
> liner der er ild i det?

Et billedbehandlingsprogram vil være mit umiddelbare bud ...

Hint: Dit spørgsmål er for bredt formuleret.

--
Kurt Lund

Fra : -=KlatMaler=-

Dato : 04-11-02 07:56

jeg har brug for et program der kan få en tekst til af line af der er ild i
det!

Fra : Studio Smalbro

Dato : 04-11-02 09:17

Sagen er at du kan gøre det på flere måder. Du kan vælge at bruge en
bitmapeditor som Photoshop/PhotoPaint/Paintshop Pro eller du vælge et vektor
program som CorelDraw/Illustrator eller Freehand. Jeg har selv et eksempel
lavet i CorelDraw 4 eller 5 på min hjemmeside under "gratis postkort". Prøv
at kigge der og se om det er noget i den stil du er efter. Ellers send et
link til et eksempel der ligner det du gerne vil have. Så er det nemmere at
give råd.
Kh
Bjørn

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-02 11:11

On Mon, 4 Nov 2002 09:17:14 +0100, "Studio Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

>Jeg har selv et eksempel
>lavet i CorelDraw 4 eller 5 på min hjemmeside under "gratis postkort". Prøv
>at kigge der

URL?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Digit

Dato : 04-11-02 11:17

"Peter Loumann" ræsonnerede, og skrev d. 04 nov 2002:

> URL?

Du har selv citeret den <studio@smalbro.dk> => <http://smalbro.dk>
^^^^^^^^^^

--
/Digit

»The enigma lies broken
Searching for those precious moments
Reaching for a higher of existence
Like a newborn migrant in the void«
Dimmu Borgir

Fra : Digit

Dato : 04-11-02 11:22

"Digit" ræsonnerede, og skrev d. 04 nov 2002:

> Du har selv citeret den <studio@smalbro.dk> => <http://smalbro.dk>
> ^^^^^^^^^^

Doh. Tekst ombrydningen er tydeligvis ikke WYSIWYG.. men du har sikkert
regnet ud hvad '^' skulle markere.

Fra : hcma

Dato : 04-11-02 11:20

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse