Andet multimedie
Asus TNT2 Ultra
Fra : SUNE NORREGAARD

Dato : 03-11-02 22:19

Hej er der nogle som kan hjalpe??

Mit Asus TNT2 Ultra 32MB kort med det hele
Opforer sig MEGET underligt. Min skarm bliver Pink meget umotiveret det er
som om der kommer et pink filter over skarmbilledet og nogle gange blinker
det for senere at ga vak igen...

Min skarm er en "Hitachi CM620ET" og NEJ - jeg har ikke en Virus!!
Driverne er : v6.31c og biosen : v2.05.13 AGP X2
Hvad gor jeg? kan du hjalpe?
Tak..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-02 22:30

"SUNE NORREGAARD" <sunebob@get2net.dk> skrev :

> [...]
>som om der kommer et pink filter over skarmbilledet og nogle gange blinker

Prøv at spørg i news:dk.edb.hardware.grafikkort eller

Herinde snakker vi om grafikbehandling på computer.

Fra : Per Lauridsen

Dato : 04-11-02 13:13

Tjek dit skærm-kabel.. Der er sandsynligvis en løs forbindelse på et af
lederne.

/PLA

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-11-02 17:07

"Per Lauridsen" <info@d-n.dk> skrev :

>Tjek dit skærm-kabel.. Der er sandsynligvis en løs forbindelse på et af
>lederne.

Lad venligst være med at besvare off topic spørgsmål, når der er
sendt et svar med henvisning til den rigtige gruppe at spørge i.

Og når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten
på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes

med venlig hilsen