OT: Tillykke Pernille :)
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 03-11-02 20:01

Wau Pernille,
Tillykke med sejren i Boxen :)
Det var for sejt at du vandt. Jeg sad ellers der 22 sec før og sagde at nu
nåede du det ikke, men det gjorde du! Der var godt nok spænding til sidste
sekund :)
Nåmen så er der vel råd til lidt guf til misserne :)

Men tillykke :)

Med venlig hilsen

Vibeke

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 03-11-02 21:01

Også et stort tillykke herfra, vi huskede at se programmet
Det var godt gået, Pernille !
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-11-02 22:20

Hejsa

> Også et stort tillykke herfra, vi huskede at se programmet

Det gjorde jeg ikke, men tillykke alligevel :0)

Mvh. Trine

Fra : Inger Kaya

Dato : 03-11-02 22:27

Kære Pernille
Også stort tillykke herfra... kan forstå jeg er gået glib af
noget...(huskede nemlig ikk at se boxen)
Krammm Inger

Fra : AEK

Dato : 05-11-02 00:03

V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Også et stort tillykke herfra, vi huskede at se programmet

Øøøh, hvilket program ?
Det er noget, jeg har " misset ".
Hvornår og på hvilket program genudsendes det ?

/ Anya

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-11-02 09:40

Hej Anya
Det er " vind boxen" søndag kl 19.30 DR1 et hurtigt kig
i mit program siger ikke noget om det bliver genudsendt
men måske der står noget på nettet

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-11-02 22:45

Tillykke Pernille.

Jeg var ellers lige ved at opgive håbet om
at se dig vinde, da han fik boxen over på
sin side igen, men godt gået

Hilsen
Bente