GPL [Limerock GP'et]
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-11-02 15:10

undskyld jeg ikke kunne nå at komme med denne gang, men sviger mekanismen
kom lige forbi så jeg missede starten og den grønne knap var væk da de gik
omkring lap 5 :(

bedre held næste gang

Peter

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 03-11-02 20:49

"Peter Jensen" <p.jensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> undskyld jeg ikke kunne nå at komme med denne gang, men sviger mekanismen
> kom lige forbi så jeg missede starten og den grønne knap var væk da de gik
> omkring lap 5 :(

Peter din stædige rad, brug dog vores forum istedet for det her pjat...

Joakim

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-11-02 21:35

næ nej , her forbliver alting de samme, så her forbliver jeg :) og så var
der nogle nødder som ville have mig til at undskylde ???

jeg blev bare på forum for at følge op på eventen og har ingen planer om at
bruge det yderligere nu og slet ikke da det kun er til harme for andre ryg
klappere :)

jeg syntes der har været en del problemer med forummet fordi diverse hacks
og features som man normalt ikke bruge skal installeres og deraf diverse små
problemer , det med at jeg skulle til at vælge hvad jeg vil bruge var bare
det der fik det til at flyde over.

det er ikke nok at han bruger mange timer på det .....man er jo heller ikke
en dygtig læge bare fordi man har en dr grad vel ;)

og så taler vi ikke mere om det færdig slut :D

hvordan gik løbet ellers ?

mvh

Peter Jensen

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 03-11-02 23:13

Din stædige kamel *lol*
Vi ka' slås om det til næste træf... men først efter maden.. og efter den
glimrende kage ;)

Mikkel

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-11-02 23:28

men så ved vi jo godt hvordan det går ....jeg er ældst og glem det ikke !!!

dernæst syntes jeg det skal være før kagen, for så har jeg en es i baghånden
når det nu går galt for mig ;)

Peter

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 04-11-02 00:43

NIX kagen er hellig, ingen bumfights før kagen er spist !!!!!
Anyways, godt at vi begge er et par gamle hunde og ingen af os gider være
sådan rigtigt sure over småting ;)

Mikkel

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 04-11-02 16:20

> næ nej , her forbliver alting de samme, så her forbliver jeg :)

Jamen det er du da i din gode ret til. Jeg vil så benytte lejligheden til at
spørge om du har tænkt dig at køre de to sidste CC løb?

Joakim

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-11-02 18:02

Joakim jeg meldte mig ud af klubben , så meldte jeg mig ind via at køre CC
cuppen, forum er ikke et krav at bruge for at være i klubben og forum ER
ikke klubben, så vidt jeg forstår , så med andre ord er jeg i klubben men
ude af forum, og derfor kører jeg selvfølglig løbene ...... og også liga
løbene til næste sæson hvis tilstanden af ligaen er sådan at jeg kan være
med (filsca).

Den eneste forskel er at jeg ikke læser forum mere efter min event i søndags
var overstået og fremtidige events bliver annoseret i RAS i stedet for
......eller det der :), dem som er interesseret i GP'er er selvfølig
velkommen til at kopiere / reposte dem i forum ......... jeg gør det bare
ikke :)