p2p net til Mac
Fra : Nederbasse

Dato : 03-11-02 14:59

Hej
Findes der noget magen til Kazaa til Mac ?

Lars

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 15:10

Nederbasse <laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

> Hej
> Findes der noget magen til Kazaa til Mac ?

LimeWire ?

Kan hente mp3 og andet gejl.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Nederbasse

Dato : 03-11-02 15:37

> LimeWire ?
>
> Kan hente mp3 og andet gejl.
>
> --
> Med venlig hilsen Jesper
>
> http://www.gylling.net/
> ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Måske noget der kan køre på OS 8,1 ?

Lars

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 15:40

> Måske noget der kan køre på OS 8,1 ?

Kan LimeWire ikke det ?

Hvad er det for en Mac du har ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Nederbasse

Dato : 03-11-02 15:56

> Kan LimeWire ikke det ?
>
> Hvad er det for en Mac du har ?
>
> --
> Med venlig hilsen Jesper
>
> http://www.gylling.net/
> ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

En Power PC 6500/266 med OS 8,1
Det er faktisk min søns Mac og den eneste/første Mac vi har
Lars

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 15:59

> En Power PC 6500/266 med OS 8,1
> Det er faktisk min søns Mac og den eneste/første Mac vi har
> Lars

Den kan da fint køre Mac OS 9

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Nederbasse

Dato : 03-11-02 16:08

> Den kan da fint køre Mac OS 9
>
> --
> Med venlig hilsen Jesper
>
> http://www.gylling.net/
> ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Øvkæj så skal vi bare lige have OS 9
Desværre tror jeg ikke at der skal købes mere til Mac'en, sønne er kun 9 år
og jeg skal lige se om interessen for Mac holder inden der skal investeres
mere.
( har købt ny alm. mus til 485,- kr )

Lars

Lars

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 16:20

> [...]
> og jeg skal lige se om interessen for Mac holder inden der skal investeres

Hvis du bor i Storkøbenhavn kan jeg hjælpe med 9'eren.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Mikael Kern

Dato : 03-11-02 16:26

> Øvkæj så skal vi bare lige have OS 9

Pas nu lige på. OS 9 er fin, men bruger måske mere RAM end du har. Til
internet, spil og MP3 er OS 9 og iTunes glimrende, men som du selv
siger, er det ikke værd at putte ret mange ekstra penge i den goe
gamle Mac. Og gammel RAM er dyr.

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 16:30

Mikael Kern <"øvspampost"@kern.dk> wrote:

> [...]
> internet, spil og MP3 er OS 9 og iTunes glimrende, men som du selv
> siger, er det ikke værd at putte ret mange ekstra penge i den goe

Jeg læste det som 266 MB RAM, men det er jo processorhastigheden.

OS 9 var nu tænkt som en gave.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-11-02 18:16

On Sun, 3 Nov 2002 16:30:07 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fl2z4s.ajaif6118jp4N%jesper@gylling.net>):

Hvorfor så ikke Jaguar?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 05-11-02 17:55

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Hvorfor så ikke Jaguar?

Suk...ja det ville være en dejlig gave...

Fra : Nederbasse

Dato : 03-11-02 19:41

> [...]
> Med venlig hilsen Jesper
>
> http://www.gylling.net/
> ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Hej igen

266 er cpu hastigheden, på fronten står Power Pc 6500/266
Der er 96 MB Ram i maskinen, 4 GB SCSI disk.

Vi bor i Nord jylland men tak for tilbudet

Lars
BTW Hvad er det Jaguar, jeg har støft på det nogle gange ?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 20:17

> [...]
>
> Vi bor i Nord jylland men tak for tilbudet
>
> Lars
> BTW Hvad er det Jaguar, jeg har støft på det nogle gange ?

Det er den seneste version af Mac OS X. Den kan du ikke køre på din
6500.

Villy bor da i nordjylland, så kan han ikke hjælpe dig med at installere
OS 9 - det kan godt lige lade sig gøre med 96 MB RAM.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Christian Bech

Dato : 05-11-02 10:03

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) skrev:

>Villy bor da i nordjylland, så kan han ikke hjælpe dig med at installere
>OS 9 - det kan godt lige lade sig gøre med 96 MB RAM.

Hej Jesper

Jeg kender nogen på Møn - gider du ikke lige smutte forbi og vande
deres potteplanter

--
Christian

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-11-02 14:09

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Hej Jesper
>
> Jeg kender nogen på Møn - gider du ikke lige smutte forbi og vande
> deres potteplanter

Har de også en Mac ? 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Christian Bech

Dato : 05-11-02 15:01

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) skrev:

>Har de også en Mac ? 8-D

Det finder du ud af, når du er der. Det er jo bare et smut hen om
hjørnet.

Seriøst: Vi må altså snart have en snak om dit forhold til jysk
geografi. Det er jo ikke første gang du beskylder en østjyde for at
være nordjyde, vel.
--
Christian

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-11-02 15:17

> [...]

> Seriøst: Vi må altså snart have en snak om dit forhold til jysk
> geografi. Det er jo ikke første gang du beskylder en østjyde for at

Indrømmet - min geografiske stedsans i Jylland er ganske begrænset. Jeg
plejer at sige, når man kommer til Fredericia, så er der 3 muligheder:
til venstre, ligeud eller til højre........

Er Hammel ikke oppe i Nordjylland et sted ?

8-D
--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-11-02 15:50

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Er Hammel ikke oppe i Nordjylland et sted ?

Nøp. Halvvejs mellem Århus og Viborg (dem kender du da?).

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-11-02 16:09

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Nøp. Halvvejs mellem Århus og Viborg (dem kender du da?).

OK. Dem kender jeg. Er Nordjylland nord for Limfjorden eller ?????????

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 05-11-02 16:20

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> OK. Dem kender jeg. Er Nordjylland nord for Limfjorden eller ?????????

Prøv lige at lægge mærke til, hvilken typer mennesker jeg skal finde
mig i til dagligt. De er alle vegne herovre

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-11-02 16:25

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

> Prøv lige at lægge mærke til, hvilken typer mennesker jeg skal finde
> mig i til dagligt. De er alle vegne herovre

Jeg indrømmer da i det mindste at min evne til at inddele jylland i
nord, øst og så videre er begrænset.

Hvis man nu bor i østjylland hvor er det så fra sådan fra by til by ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jan Jonasen

Dato : 05-11-02 20:40

In article <1fl6o6r.1qpwb6e19hs4htN%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper
Haaber Gylling (jesper@gylling.net) wrote:
> Jeg indrømmer da i det mindste at min evne til at inddele jylland i
> nord, øst og så videre er begrænset.

Det skal du ikke være ked af, mange jyder betragter Sjælland under ét som
København.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-11-02 23:14

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Det skal du ikke være ked af, mange jyder betragter Sjælland under ét som
> København.

Da vi boede i Odense og arbejdede i Svendborg spurgte en af vores
københavnske venner os helt alvorligt om, hvorvidt Svendborg lå på den
danske eller den tyske side af grænsen. Og vi taler om en civilingeniør
og ikke bare en halvstuderet abe.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Madsen

Dato : 06-11-02 01:09

> [...]
> københavnske venner os helt alvorligt om, hvorvidt Svendborg lå på den
> danske eller den tyske side af grænsen. Og vi taler om en civilingeniør

...og staklen troede I snakkede om Flensborg,- men alligevel

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-11-02 07:25

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> danske eller den tyske side af grænsen. Og vi taler om en civilingeniør
> og ikke bare en halvstuderet abe.

De to ting _udelukker_ vel ikke hinanden?

Fra : Christian Bech

Dato : 06-11-02 10:52

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> skrev:

>De to ting _udelukker_ vel ikke hinanden?

Specielt ikke når man formoder, hvor han er uddannet.
--
Christian

Fra : Jan Jonasen

Dato : 06-11-02 21:20

In article <1fl773w.10sjan0dd91e5N%henrik@muenster.dk>, =?ISO-8859-1?Q?
Henrik_M=FCnster?= (henrik@muenster.dk) wrote:
> [...]
> københavnske venner os helt alvorligt om, hvorvidt Svendborg lå på den
> danske eller den tyske side af grænsen. Og vi taler om en civilingeniør

Jeg skal da være den første til at indrømme, at deografi ikke er min stærke
side, men hellere undersøge det selv. Det siges ofte, at der ikke findes
dumme spørgsmål om et givent emne, det er jeg ikke enig i

Fra : Thomas Hansen

Dato : 06-11-02 00:35

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> mange jyder betragter Sjælland under ét som
> København.

Jeps, det er det vi kalder svensk Congo!
/Thomas

--
En venlig hilsen til socialdemokrater, perkere, kommunister,
nazister, Flemming Rubini'er, radikale, scientologer, jehovas vidner,

Fra : Christian Bech

Dato : 05-11-02 23:17

> Indrømmet - min geografiske stedsans i Jylland er ganske begrænset. Jeg
> plejer at sige, når man kommer til Fredericia, så er der 3 muligheder:
> til venstre, ligeud eller til højre........

Men hvis man kører til højre er der dæleme langt til toppen.

> Er Hammel ikke oppe i Nordjylland et sted ?

Ikke helt. Det er Århus for den sags skyld heller ikke. Hvis nu vi
lægger blidt ud og får dig til at repetere Århus' placering i fht.
Aalborg, tror du så, du kan klare det?

--
Christian