Andet multimedie
Photoshop 6
Fra : jopa

Dato : 03-11-02 14:28

Hejsa
Et problem jeg umiddelbart ikke kan løse.
Laver en tekst og vil bruge "optegn langs markering"
Vil gerne have markering sort. Kan kun få den rød ?

John

Fra : Digit

Dato : 03-11-02 14:57

"jopa" ræsonnerede, og skrev d. 03 nov 2002:

> Hejsa
> Et problem jeg umiddelbart ikke kan løse.
> Laver en tekst og vil bruge "optegn langs markering"
> Vil gerne have markering sort. Kan kun få den rød ?

Hvis 'optegn' er det samme som en stroke så er det blot et spørgsmål om at
højreklikke på din markering og vælge stroke og så farve, eller gå op i
'Edit' [Alt+E] > 'Stroke'.

Skulle optegn være det samme som 'fill', vælger du din farve enten
forgrund- eller baggrundsfarve. Højreklik > Fill, Edit > Fill eller
[Shft+Backspace] med markering aktiv.

--
/Digit

»The enigma lies broken
Searching for those precious moments
Reaching for a higher of existence
Like a newborn migrant in the void«
Dimmu Borgir

Fra : Digit

Dato : 03-11-02 15:10

"Digit" ræsonnerede, og skrev d. 03 nov 2002:

> [...]
>
> Skulle optegn være det samme som 'fill', vælger du din farve enten
> forgrund- eller baggrundsfarve. Højreklik > Fill, Edit > Fill eller

Gå på jagt efter din PS prefs fil hvis alt fejler.
NT > [OS]:\Documents and Settings\[USER]\Application Data\Adobe\Photoshop
\Version

FIL [Adobe Photoshop X.0 Prefs.psp]

Fra : jopa

Dato : 03-11-02 16:00