Køler på Geforce 2 ti
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 03-11-02 11:45

Hejsa...

Nogen der ved om jeg kan tage blæseren fra på mit palit geforce 2 ti
kort ??

Den larmer helt vildt og det gider jeg ikke høre på.

Jeg har en 80mm køler i siden på mit kabinet det blæser luft lige hen
på grafikkortet burde den ikke kunne køle det eller skal jeg sætte en
større profil på for at gøre det lydløst ??

Mvh

Jan

Fra : Martin K

Dato : 03-11-02 15:01

Jan Vilhelmsen wrote:
> Jeg har en 80mm køler i siden på mit kabinet det blæser luft lige hen
> på grafikkortet burde den ikke kunne køle det eller skal jeg sætte en
> større profil på for at gøre det lydløst ??

Hvis du beslutter dig for flå den af, skal du nok sætte en Zalman profil på
eller sådan noget. Fås hos studiedata. Dette kombineret med en slotcooler,
så burde det ikke gå galt...

--
Martin K

Fra : Michael Holm

Dato : 03-11-02 22:56

Køleren larmer fordi den er slidt op.

Du kan erstatte den med en stor passiv køler (køle profil uden blæser) eller
med en ny blæser.

--Michael

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 03-11-02 23:54

Ja den er nemlig slidt op...

Jeg har en gammel kobberprofil jeg kan sætte på. den er kun 1,2 cm høj
og 6x6 cm bred. mon ikke den skulle kunne holde kortet stabilt når der
også er køler ved siden af ??

Mvh

jan