julebryg
Fra : Kitti Egevang

Dato : 02-11-02 23:48

Hej.
Er der nogen som ved hvornår Tuborgs julebryg er på gaden i år?

MVH Kitti.

Fra : Padmé

Dato : 02-11-02 23:53

8.nov på barer etc...og vel sagtens i butikkerne fra den 9. nov.

Padmé

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-11-02 00:17

"Kitti Egevang" <kittislet@dettemail4us.dk> wrote
> Er der nogen som ved hvornår Tuborgs julebryg er på gaden i år?

Hvis jeg var dig ville jeg hellere gå efter en Julefnug fra Thisted bryghus,
den slår Tuborgs julebryg med mange banelængder:

<http://www.thisted-bryghus.dk/jul.html>

--
Jakob Andersen

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 03-11-02 07:54

Sat, 2 Nov 2002 23:47:43 +0100, skrev "Kitti Egevang"
<kittislet@dettemail4us.dk> :

>Er der nogen som ved hvornår Tuborgs julebryg er på gaden i år?

Du kan følge nedtællingen her
http://www.tuborg.dk/jul2002/

--
Gitte Sørensen gydda@sol.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 03-11-02 12:11

"Kitti Egevang" <kittislet@dettemail4us.dk> wrote in message
> Hej.
> Er der nogen som ved hvornår Tuborgs julebryg er på gaden i år?
>
> MVH Kitti.

Jeg er sikkert på at hvis I.C.Jacobsen havde levet, ville han ha' smagt på
sneøllet, konstateret at de var skidt og hældt det ud på gaden! ;)

Jeg har det med sneøl som jeg har det med ensilage.... godt for vinterkolde
køer, men skidt for juleglade mennesker.
Næ, ned på Gullivers, Challies eller den Tatoverede Enke og få noget
ordentligt øl... Julen er vel noget der skal fejres og nydes? Der er vel
ingen grund til at vi skal lide hvert år til reklamedrengenes J-dagssprøjt .

(Flere caféer i KBH er i øvrigt begyndt at ta' fransk biere noël hjem til
den kolde december måned...)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 07-11-02 21:37

Hej Kitti

Kitti Egevang <kittislet@dettemail4us.dk> skrev i en
> Er der nogen som ved hvornår Tuborgs julebryg er på gaden i år?

Officielt er det i morgen den 8. november kl 20.59, men jeg har lige købt 3
i den lokale døgner, så nogen steder har de tyvstartet.

Bolette