Paritur til Rock/pop-musik?
Fra : Lars Dahl

Dato : 02-11-02 19:28

Hej NG!

Jeg skal skrive større skriftlig opgave i Musik på gymnasiet i 3.g og skal
skrive om Michael Jackson.
Vi skal analyser flere værker og dertil skal der bruges partitur?

Men Hvor skaffer man partiturer til Rock og popmusik?

På biblioteket kan man få vokal og becifringer, men det er ikke helt nok,
det skal nærmest være et fuldt partitur/Rock-score. Nogen der ved hvor dette
kan skaffes?

Med Venlig Hilsen
Lars Dahl, Viborg Katedralskole

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-11-02 04:25

Lars Dahl wrote:
> Men Hvor skaffer man partiturer til Rock og popmusik?

Hvis du ikke kan finde det andre steder, så er der jo den mulighed at finde
de numre du skal bruge som midifiler, smide dem i et sequenser program og få
programmet til at skrive partituret ud.

Bare et forslag

/ Søren og Anette

Fra : Lars Dahl

Dato : 05-11-02 16:09

BTW...
Kan der anbefales et sequenser program?

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-11-02 08:33

"Lars Dahl" <maas@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På biblioteket kan man få vokal og becifringer, men det er ikke helt nok,
> det skal nærmest være et fuldt partitur/Rock-score. Nogen der ved hvor

Hej Lars.

Har du prøvet www.bibliotek.dk og søge på "Rock score". Jeg vil tro, der er
noget Jackson i "80's Rock Score".
--