Til Falcken/Høgen
Fra : Claus Hansen

Dato : 02-11-02 16:20

Man skal godt nok passe på hvad det er for nogle indlæg man kommer til at
indsende.....
Jeg sad i morges og læste de sidstenye indlæg, og læste også om "salg af
CV".
Min første tanke var ,det vare nok ikke ret længe før der er en der får ondt
i r.... over
dette indlæg.Og ganske rigtigt,der gik ikke mere end et par timer så var
Falcken/Høgen der...
Tror i at i ejer disse nyhedsgrupper???

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-11-02 17:43

"Claus Hansen" <claus-bager@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også om "salg af CV".
> Min første tanke var ,det vare nok ikke ret længe før der

Hvad var det helt præcist for salgsindlæg du her har i tanke, giv
gerne et msgid! - Jeg har da ikke i dag eller i går set salgsannoncer!

>Og ganske rigtigt,der gik ikke mere end et par timer så var
> Falcken/Høgen der...

Vil gerne se nogle msgid!

Og hvem er "Falcken/Høgen"? Ham/hende synes jeg da ikke at have set
nogen indlæg fra!

> Tror i at i ejer disse nyhedsgrupper???

Gør du, eller dem der bruger dem til salgsannoncer?

mvh
Andreas

Fra : Gismo

Dato : 04-11-02 00:14

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad var det helt præcist for salgsindlæg du her har i tanke, giv
> gerne et msgid! - Jeg har da ikke i dag eller i går set salgsannoncer!

Hej Andreas.

Hvad betyder msgid? OT findes der en ord bog for den slags forkortelser det
er svært at forstå for os der ikke gode til at finde rundt i
nyhedsgrupperne.
Iøvrigt er der flere indlæg fra dig som mangler når jeg når jeg bruger min
udbyder vælger jeg istedet sunsit.dk kommer de med. hvordan kan det være?

Gismo.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-11-02 09:41

"Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder msgid?

Msgid betyder message identity (om dette er stavet helt rigtigt ved
jeg ikke), men oversat betyder det vel "meddelelsens identitet =
nummeret på meddelelsen". Hvert indlæg der sendes til en nyhedsgruppe
får et unikt artikkelnummer

> OT findes der en ord bog

Det ved jeg faktisk ikke om der gør, - men hvis det gør, vil jeg da
også gerne høre om den!

> for den slags forkortelser det
> er svært at forstå for os der ikke gode til at finde rundt i
> nyhedsgrupperne.

Man lærer jo hele tiden, - og for mig ser det ud til at også du gør en
ihærdig indsats for at lære mere. Og det er jo helt generelt en godt
indstilling at have.

> Iøvrigt er der flere indlæg fra dig som mangler når jeg når jeg
> bruger min udbyder vælger jeg istedet sunsit.dk kommer de
> med. hvordan kan det være?

Det ser ud til at du bruger Stofa. Jeg har hørt at deres server til
nyhedsgrupper (newsserver) ikke kører særligt godt, og at der er en
del indlæg de aldrig får opfanget. Noget tyder på at TDC har
tilsvarende problemer, men de er vist igang med at få opsat en helt
ny!

Jeg vil derfor anbefale at du fortsætter med at bruge sunsite, især
hvis du er interesseret i at få alle indlæg med!

mvh
Andreas Falck