hjælp driver til geforce 2 gts/geforce2 pr~
Fra : zero200

Dato : 02-11-02 12:39

min nuværende driver er nv4_disp.dll v 6.13.10.2958 er der en bedre jeg
kan download og hvad er en detornator og hvilken version skal jeg brug
jeg køre xp pro

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin K

Dato : 02-11-02 16:10

zero200 wrote:
> min nuværende driver er nv4_disp.dll v 6.13.10.2958 er der en bedre
> jeg kan download og hvad er en detornator og hvilken version skal jeg
> brug jeg køre xp pro

Den detonator-driver er nVida's navn til de officielle WHQL-certificerede
drivere. Jeg selv bruger senste officielle 30.82. Men der er kommet
forskellige betaversioner af 40.xx drivere. Jeg mener sågar at kunne huske
at der er kommet en 41.xx. Tag et smut forbi www.nvidia.com.

--
Martin K