Tv-out
Fra : Polle_Pottemager

Dato : 02-11-02 10:21

Jeg har en fandens bøvl med mit Nvidia geforce 4 ti 4400 grafikkort. Jeg kan
ikke finde ud af at få tv-out til at fungere. Det har fungeret en gang, men
vil ikke fungere mere. Normalt er der to skrærme i indstillinger, men det er
der ikke mere.

Hvordan får jeg to skærme frem igen så jeg kan vælge egenskaber for skærm
to. Jeg ønsker at clone min desktop til tvskærmen. Jeg har kiget i minmanual
uden hæld.

Jeg håber at nogen kan og vil hjælpe mig.

Polle_pottemager

Fra : Brian Nordahl

Dato : 03-11-02 23:37

de par gange jeg har haft problemer med et tv ud der ikke virker, har det
været fordi stikket til tvet ikke har haft forbindelse.
prøv at rykke på stikket både i pcen og på tvet.