forum maken
Fra : Harrie

Dato : 01-11-02 20:18

Hoi allemaal ik wil voor mijn website die ik bij een hosting neer zet een
forum maken. Nu ben ik al een heel eind maar krijg foutmeldingen . Nu is
mijn vraag weet iemand een kant en klare forum die ik dan naar eigen smaak
kan aanpassen en die vervolgens upload naar de webhosting ik wil dus geen
gelinkte versie maar echt een die van mij zelf is. Als je wilt mag iemand
hem ook voor mij maken tegen betaling natuurlijk. Wie wil

Fra : Leon Jessen

Dato : 01-11-02 23:36

"Harrie" skrev:
> [...]
> gelinkte versie maar echt een die van mij zelf is. Als je wilt mag iemand
> hem ook voor mij maken tegen betaling natuurlijk. Wie wil

Sorry, but you've reached a danish newsgroup, and I don't think any of us
will be able help, unless you refrase your question in english.

Regards Leon
www.leonjessen.dk