G3DT opfører sig underlig
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-11-02 17:57

Hej
Nu har min gl. G3/2333DT stået et par måneder uden at blive brugt. - Den
har lige fået nyt batteri, så det skulle være OK., - men alligevel
opfører den sig lidt besynderlig.

Mange gange, når man starter den op er der hverken startlyd eller 'bip'
lyde. - Sætter jeg så et par eksterne HT til, - så er der lyd nok....
også, når jeg tager stikket ud igen, - så er der også normal lyd på
computeren.

Står den så et par dage uden at blive brugt uden eksterne højttalere, så
er problemet det samme igen: - ingen startlyd eller 'bips'. - Kan det
være en lodning i selve stikket, der er lidt 'løs' - eller hvad kan det
skyldes?

Alt andet på maskinen fungerer tilsyneladende, som det skal - bortset
fra den sædvanlige 'frysning' af musen i øverste venstre hjørne, men det
véd jeg er en konflikt mellem CloseView og Extensions Strip, - så husker
man blot at flytte musen væk fra hjørnet under opstart, så er der ingen
problemer her....

Maskinen skal klargøres til salg og vil selvfølgelig blive helt
omformatteret og alt geninstalleret, - men det med lyden undrer mig
noget. - Jeg kan ikke finde en fornuftig forklaring - bortset fra måske
en løs lodning eller lidt for løse ben i stikket.

Nogen idéer?

mvh. Erik Richard