Extreme Classic i Svendborg?
Fra : Louise Viborg

Dato : 01-11-02 16:13

Hej alle!
Jeg mener at der var en der tidligere skrev herinde, at der er en
dyrehandel i Svendborg som sælger EC? Er det korrekt? Jeg kan ikke finde
mailen

Venlig hilsen Louise ( som er på vej ud af døren til sjælland med Anakin
)
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 01-11-02 16:29

Ja, det var Helle, det sendte denne mail:

Hejsa.

Ja jagten på dette grus er vel stadig i gang? og jeg har fundet ud af at
Søpet i Svendborg, her på Sydfyn forhandler det.
16 kg = 159 kr.

Bare til orientering !

VH Helle

Hilsen Vibeke

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 01-11-02 17:40

Hejsa Louise

Har du prøvet at se hos Dalum dyrhandel i Odense, hvis de ikke har det
plejer de at være søde til at bestille specielt hjem, hvis de bare ved med
sikkerhed at du kommer og henter det.

Hilsen Sanne

Fra : Majer

Dato : 01-11-02 18:07

Hejsa!!

Nu vi er igang med extreme Classic, er der så nogen der ved om det
forhandles i Køge-området, eller ind mod Kbh.?? Alle de steder jeg har
prøvet, kender det slet ikke!

Eller om det forhandles på diverse udstillinger??

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk