Andet multimedie
bentjuul 3670
Dokumentstørrelse i Adobe Acrobat 5.0 - mi~
Fra : John C. Nielsen

Dato : 01-11-02 11:26

Dokumentstørrelse
Adobe Acrobat 5.0

Jeg har en reservedelsliste i A4 som Word dokument med en fil str. på 30 KB
og har en reservedelstegning i GIF format 600dpi/A4 i to farver med en fil
str. på 300 KB

De to dokumenter skal konverteres til en samlet PDF fil i Adobe Acrobat 5.0.
Filen skal fylde mindst muligt - men opløsningen skal så være høj nok til at
den kan udskrives og anvendes.

Jeg efterlyser en vejledning i hvilke indstillinger jeg kan anvende i Adobe
Acrobat 5.0

Da der er tale om mange produkter vil jeg gerne gøre det rigtigt første
gang.

Jeg hører meget gerne fra nogen der har praktisk erfaring med ovennævnte.

Gerne også en rutine der er nem. Jeg har intil nu gemt reservedelslisten i
Word som PDF og efterfølgende er gif filen sat ind som side 2 - Det virker,
men filen bliver ca. 400 kb.
Vi skal helst bruge den originale gif fil - da det er den vi arbejder i ved
ændringer.

Det rigtige svar må gerne være en hesvisning til et firma der kan løse
opgaven med at få opsat Acrobat.

På forhånd tak
John

Fra : Studio Smalbro