Brænding af porcelæn
Fra : Karoline Larsen

Dato : 01-11-02 10:54

Min mormor maler porcelæn, men desværre er den butik hun plejede at få det
brændt i er lukket. Er der nogle der ved hvor man kan få det gjort i
storkøbenhavn/nordsjælland?

mvh Karoline

Fra : Tina

Dato : 31-10-02 13:44

"Karoline Larsen" <SPAMAWAYdsl65072a@post.cybercity.dk> skrev i
> Min mormor maler porcelæn, men desværre er den butik hun plejede at få det
> brændt i er lukket. Er der nogle der ved hvor man kan få det gjort i
> storkøbenhavn/nordsjælland?

Hvlke butik er det, der er blevet lukket?

I København kender jeg to:

Aalholms Porcelænsmaleri og Brænderi
Valby Langgade 217
2500 Valby
Tlf: 36 30 18 02

Dalbro Porcelænsbrænderi
Røde Mellemvej 28
2300 København S
Tlf: 32 59 51 66
Fax: 32 58 80 72

Tina

Fra : Karoline Larsen

Dato : 01-11-02 14:13

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in message

> Hvlke butik er det, der er blevet lukket?

Det var en butik der vist nok lå i Lyngby, og siden har hun ikke kunnet
finde en anden i nærheden.
Tak for hjælpen jeg vil videregive adresserne.

mh Karoline

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 03-11-02 07:36

Fri, 1 Nov 2002 10:53:53 +0100, skrev "Karoline Larsen"
> [...]

>Min mormor maler porcelæn, men desværre er den butik hun plejede at få det
>brændt i er lukket. Er der nogle der ved hvor man kan få det gjort i

Der er også et porcelænsbrænderi i Fredensborg:
http://www.home2me.dk/dorte/index.htm

--
Gitte Sørensen gydda@sol.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.tiscali.dk/cgsorens