udstillings bur størrelse???
Fra : bankehytten

Dato : 01-11-02 09:34

Hej

Jeg skal til at syg burgardiner men kan jeg huske målet på et enkelt bur nej
Så jeg tænkte at der helt sikkert er en af jer der kunne give mig målene

Det er vist på tide at få dem lave når jeg skal på udstilling i dec i remisen

Hilsen Henriette.

--
Norske skovkat og Main coon
http://home19.inet.tele.dk/bankehyttenskatteside/

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-11-02 10:24

> [...]
> målene
>
> Det er vist på tide at få dem lave når jeg skal på udstilling i =

Et enkeltbur i Danmark er 60cm dybt, 75cm langt, 60cm højt.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : bankehytten

Dato : 01-11-02 20:06

Hej Camilla

> Et enkeltbur i Danmark er 60cm dybt, 75cm langt, 60cm højt.

Takker jeg går fluks igang

Hilsen Henriette.

--
DK.TOURNESOL
opdræt af

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-11-02 13:12

"bankehytten" <bankehytten@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
Hej

Jeg skal til at syg burgardiner men kan jeg huske målet på et enkelt bur nej

Så jeg tænkte at der helt sikkert er en af jer der kunne give mig målene

Hej.
Hvis du vil have lidt inspiration, er du velkommen til at kigge på min
hjemmeside, hvor jeg har skrevet lidt om hvordan man selv kan lave
burindretningen: http://www.geocities.com/gyldenk/gds-udstilling.html

Mvh. Else.
PS: Jeg er i gang med at ændre sitets layout, så derfor er siderne lidt
forskelligt bygget op.

--

Nu med hjemmeside: www.geocities.com/gyldenk

Fra : bankehytten

Dato : 02-11-02 16:13

Hej Else

> [...]
> Hvis du vil have lidt inspiration, er du velkommen til at kigge på min
> hjemmeside, hvor jeg har skrevet lidt om hvordan man selv kan lave

wauw tak for inspriationen det var lige det jeg manglede

Hilsen Henriette.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-11-02 17:02

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> writes:

> PS: Jeg er i gang med at ændre sitets layout, så derfor er siderne lidt
> forskelligt bygget op.

Der er smuttet en enkel ting på hjemmesiden.
http://www.geocities.com/gyldenk/gds-udst-2.html
På siden ovenover linker du til jeres præsentationsark, men desværre
er billedet blevet væk. I hvert fald kan man ikke se det.

Men buret ser rigtig pænt ud, men den svenske du linker til, det ser
godt nok professionelt ud!

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-11-02 22:03

> [...]
> På siden ovenover linker du til jeres præsentationsark, men desværre
> er billedet blevet væk. I hvert fald kan man ikke se det.

Nå, så må jeg hellere fjerne det Jeg troede, det bare var min egen
browser, der ikke ville vise det. Jeg har lavet hjemmesiden med Yahoos
Pagebuilder, og den har svært ved at håndtere Word-web-sider og
Frontpage-sider.
Der skulle også have været anchor tags på udstillingssiden, og der er også
en funktion til det i Page Builder, men jeg kan ikke få det til at fungere
Og deres hjælpefunktion er ikke særlig hjælpsom *G*

> Men buret ser rigtig pænt ud, men den svenske du linker til, det ser
> godt nok professionelt ud!

Jamen det _er_ osse professionelt (burgardinerne altså), man kan købe dem i
hendes forældres firma.

Mvh. Else.
PS: Er der nogen, der har hørt radio den sidste time? P4 Aften har haft
katte som tema for musikken, så kom ikke og sig, at medierne ikke
beskæftiger sig med katte )