Dagen før dagen
Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 31-10-02 22:57

I morgen flytter Anakin ind.

Det føles som evigheder siden jeg faldt for ham, men pludselig - nu
hvor alle forberedelserne skal passes - er det blevet nu og han er en
stor killing på 12 uger.

I dag ankom Pegas-kattetræet fra Likita og storesøster Fie er allerede
behørigt imponeret. Det er godt nok højt, men kun hvis hun bliver
løftet (!) gider hun allernådigst at ligge i en hængekøje.
Hvorfor har jeg på fornemmelsen at det straks bliver hendes
yndlingssted første gang Anakin prøver at komme derhen?

Jeg har været ved dyrlægen i dag og købe foder og få lidt trøst til
mine spændte nerver. "Det skal nok gå". Jo tak.

2 stk drillepinde, 1 cattrack, ekstra kattebakke og børste er indkøbt.
I morgen formiddag går den vilde jagt efter de åbenbart uundværlige
bolde - ellers stjæler han vel undulatens bold og så bliver de
alvorligt uvenner.

Men jeg skal ærligt indrømme at den største nervøsitet går på Fie. Hun
er 8 år gammel og jeg tør ikke tænke på hvordan hun reagerer. Det kan
være at hun æder ham. Eller elsker ham.
Men der er vist størst chance for at hun ignorerer ham og i stedet
bliver dybt fornærmet på mig over at slæbe sådan en ting inden for
hendes hjems fire vægge.

Nå - jeg bider tænderne sammen og glæder mig i stedet.
Kryds fingre for os.

Stina H. Diderichsen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-11-02 02:46

Stina H. Diderichsen <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> writes:

> Nå - jeg bider tænderne sammen og glæder mig i stedet.
> Kryds fingre for os.

Hermed sket..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Majer

Dato : 01-11-02 08:32

"Stina H. Diderichsen" <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> skrev i en
meddelelse news:aps8pn$qpa$1@sunsite.dk...

> I morgen flytter Anakin ind.

Hej Stina!!

Jubii... nu har du også ventet længe. Glæder mig meget til at høre hvordan
det kommer til at gå.

Hmm... så kan jeg ikke regne med din opbakning og hyggelige selskab på
søndag, når Creamy skal udstilles?!?!*G*.. Hvem skal så fotografere!?!?!

Held og lykke med den lille missekat.

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 02-11-02 10:59

Majer skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Hmm... så kan jeg ikke regne med din opbakning og hyggelige selskab på
>søndag, når Creamy skal udstilles?!?!*G*.. Hvem skal så fotografere!?!?!

Nu stak jeg jo alligevel af fra dig sidst!

Stor tak for de krydsede fingre/poter fra jer alle. De har vist
hjulpet lidt.

Anakin er tydeligvis ikke den mest populære skabning hos Fie, hun
hvæser og knurrer af ham hver gang hun får øje på ham.
Anakin er så behørigt underdanig (modsat Atomic?), så han trækker sig
pænt tilbage når damen siger lyde.
Han kan bare slet, slet ikke forstå at Fie ikke synes han er sød. Han
synes tydeligvis at hun er meget spændende, men afvisningen er hård -
i det mindste ikke voldelig. De har været næse mod næse et par gange,
så jeg er overmåde optimistisk.

Aftenen gik ellers fint. Anakin hoppede rundt og legede med sit nye
yndlingslegetøj: En pelsbold der rasler, og han brillerede
selvfølgelig med at se totalt tåbelig ud når han vader rundt med den i
munden.

Nattesøvnen blev det så som så med. Anakin er tydeligvis ikke helt
vant til at have hele to dundyner helt for sig selv, så der blev
hoppet gevaldigt.
Og ingen af os er vant til at der kravler nogen rundt under dynerne,
så det må vi åbenbart vænne os til!

Da så den lille pjevs lagde sig til at sove helt op ad min ryg kunne
jeg jo ikke være bekendt at bevæge mig, så deeet...

Ellers er han glad og aktiv og han snakker meget.
Han er bare så dejlig!

Dette indlæg har taget mange gange længere tid end det sædvanligvis
tager, fordi Anakin synes at det er møgspændende at vade hen over
tastaturet hele tiden.

Stina H. Diderichsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-11-02 15:07

Hej Stina

Hvis Anakin er som sin søster - så bare rolig, han indtager dit hjem med
storm

Pøjpøj med sammenføringen *S*

Hilsen
Joan