Techno/dance version af Robinson ø-rådet
Fra : Hozoi

Dato : 31-10-02 19:11

Forleden lørdag under en tur i "det pulserende natteliv" hørte jeg en
techno/danse version af melodien, man hører under Robinson ø-rådet på TV3.
Jeg mener engang at have hørt, at den org. melodi hedder "Lost Souls" og er
med gruppen Music for Dreams, kan det passe? Men hvem har lavet techno/dance
versionen?

Håber på hjælp.

Mvh.
Thomas

Fra : Peter Theglev

Dato : 01-11-02 10:59

d. 31/10/02 19:11 skrev Hozoi på hozoi@worldonline.dk i artiklen
_new9.199920$Qk5.7015337@news010.worldonline.dk:

> [...]
> med gruppen Music for Dreams, kan det passe? Men hvem har lavet techno/dance

Det er nok ikke lige det, du søger, men på "Robinson-soundtracket" fra
sidste år, ligger "Lost Soul" (som er lavet af Bliss (dem med "Long life to
you my friend)).

Versionen på cd'en har en del mere rytmehalløj , end det uddrag de bruger i
tv.

Pladselskabet er Kenneth Bagers "Music for dreams".

Om der så er en helt tredje version, ved jeg ikke. Prøv at opspore "Music
for Dreams" - måske er der et/en website/mailadresse.

Venligst
Peter

Fra : Hozoi

Dato : 01-11-02 13:58

Tak for din hjælp.

> Pladselskabet er Kenneth Bagers "Music for dreams".

Vil det sige, at det er pladeselskabet og ikke gruppen, der hedder Music for
Dreams? Hvis ja, hvad hedder gruppen, som har lavet "Lost Soul" så?

Mvh.
Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-11-02 16:55

"Hozoi" <hozoi@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for din hjælp.

> Vil det sige, at det er pladeselskabet og ikke gruppen, der hedder
Music for
> Dreams? Hvis ja, hvad hedder gruppen, som har lavet "Lost Soul" så?

Som Peter skrev: Bliss....

- Martin