Videreføring af variable..
Fra : Niels Skovmand

Dato : 31-10-02 14:59

Hej alle sammen!

Jeg er stødt på et problem, jeg søger en god løsning på, men jeg mangler
ideen..

Jeg har en side, list.php, der her er kaldet med flere variable:
"list.php?a=1&b=134&cat=gf2"

På denne side er en login-funktion, som sender en til filen login.php, hvor
man indtaster sine informationer, der bliver sendt til user.php, hvor de
bliver godkendt, hvorefter man sendes tilbage til
"list.php?a=1&b=134&cat=gf2", sådan at man ikke skal til at browse rundt
igen..

Problemet består vel i at kalde "login.php" med et argument, der indeholder
en måde at genskabe alle variable på.

1. Kan man liste alle variable?
2. Hvordan kan disse encodes til en streng, der kan sendes til login.php ->
user.php, for at blive til den oprindelige igen..?

Det er sådan set mit problem..

Jeg håber at nogen har et godt forslag :)

Med venlig hilsen
Niels Skovmand.

Fra : Larz

Dato : 31-10-02 15:13

Niels Skovmand wrote:

> Problemet består vel i at kalde "login.php" med et argument, der
> indeholder
> en måde at genskabe alle variable på.

header('location: /login.php?' . $_SERVER['QUERY_STRING']);

--
-
Lars