Telmore oprettelse - hvor lang tid?
Fra : Michael Ravn

Dato : 27-02-01 23:17

Er der nogen, som har erfaring med, hvor lang tid det tager at blive
oprettet som abonnement hos Telmore?

Altså hvor lang tid det tager før Sim-kortet virker? Hos andre
selskaber kan der jo gå op mod en uge fra man får kortet til det rent
faktisk virker.
Michael Ravn

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-02-01 23:35

Michael Ravn skrev:

>Er der nogen, som har erfaring med, hvor lang tid det tager at blive
>oprettet som abonnement hos Telmore?

Yup.

>Altså hvor lang tid det tager før Sim-kortet virker? Hos andre
>selskaber kan der jo gå op mod en uge fra man får kortet til det rent
>faktisk virker.

Det virkede med det samme da jeg fik det. Og jeg fik det 2 dage efter
jeg havde bestilt det. Jeg har hørt folk der allerede har haft det
dagen efter, men det kommer jo nok an på, hvornår på dagen man
bestiller det.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 27-02-01 23:40

"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som har erfaring med, hvor lang tid det tager at blive
> oprettet som abonnement hos Telmore?
>
> Altså hvor lang tid det tager før Sim-kortet virker?

Hos mig virkede kortet med det samme - og det dukkede op dagen efter
bestillingen

Erland

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 28-02-01 18:53

> Hos mig virkede kortet med det samme - og det dukkede op dagen efter
> bestillingen

Samme her!

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : SpaceFrog

Dato : 28-02-01 02:06

> Altså hvor lang tid det tager før Sim-kortet virker? Hos andre
> selskaber kan der jo gå op mod en uge fra man får kortet til det rent
> faktisk virker.

Også her kom kortet en dag eller to efter oprettelsen, og det virkede med
det samme.
--
///Mvh SpaceFrog
"Like a midget in a urinal, I was going to have to stay on my toes." - Naked

Fra : Tholo

Dato : 28-02-01 03:33

Fik det to dage efter og det virkde med det samme jeg fik det i mobilos..
--
Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 28-02-01 13:03

On Tue, 27 Feb 2001 22:16:49 GMT, mravn@imageREMOVE.dk (Michael Ravn)
wrote:

> [...]
>
>Altså hvor lang tid det tager før Sim-kortet virker? Hos andre
>selskaber kan der jo gå op mod en uge fra man får kortet til det rent

Ved ikke hvor lang tid det tager men da jeg købte en 6210'er hos Tele
Vanløse gjorde de opmærksom på at simkort fra Telemore ikke virker i
en 6210'er.

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 28-02-01 13:17

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@sol.dk> skrev i en meddelelse

> da jeg købte en 6210'er hos Tele
> Vanløse gjorde de opmærksom på at simkort fra Telemore ikke virker i
> en 6210'er.

Det kan være, at det ikke virker det første halve år, hvis din 6210'er er
SIM-låst til et andet selskab. Men det kan da ikke passe, at Telmore ikke
virker med Nokia 6210 generelt - det lyder i hvert fald som en meget
besynderlig begrænsning. Så enten har de bundet dig noget på ærmet hos Tele
Vanløse, eller også må der være tale om en misforståelse.

Erland

Fra : Thomas Bai Andersen

Dato : 28-02-01 14:19

On Wed, 28 Feb 2001, Svend Tveskæg wrote:

> Ved ikke hvor lang tid det tager men da jeg købte en 6210'er hos Tele
> Vanløse gjorde de opmærksom på at simkort fra Telemore ikke virker i
> en 6210'er.

Jeg har en 6210'er med Telmore og det virker fint, mon ikke de mener at
telefonen er sim-låst?

Fra : SpaceFrog

Dato : 28-02-01 17:10

"Svend Tveskæg" <tveskaeg@sol.dk> wrote in message
> Ved ikke hvor lang tid det tager men da jeg købte en 6210'er hos Tele
> Vanløse gjorde de opmærksom på at simkort fra Telemore ikke virker i
> en 6210'er.

Et eller andet sted er der sket en misforståelse. Man kan ikke købe en helt
ny telefon med Telmore abonnement, det er bl.a. en af grundene til at deres
priser er så lave. Kun hvis man har en telefon der ikke er simlåst, kan man
benytte Telmore. (Ok, jeg ved ikke med telefoner købt med TDC abo.)

Da alle telefoner er simlåst fra ny, med mindre man betaler en højere pris
for telefonen, er det derfor korrekt at man ikke kan bruge simkort fra
Telmore før telefonen er låst op.

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 28-02-01 17:54

In article <Mp9n6.6550$dD.380965@twister.sunsite.dk>,
spacefrog@cyberdude.dk says...

> [...]
>
> Da alle telefoner er simlåst fra ny, med mindre man betaler en højere pris
> for telefonen, er det derfor korrekt at man ikke kan bruge simkort fra

Ja, delvist. Men telefoner der er låst til TDM, kan også godt acceptere
et Telmore sim-kort. Men jeg vil dog mene det som minimum er i grå-zone
området at gøre det, men en surfpakke jeg købte hos shell (Nokai 5110),
virkede faktisk med et Telmore kort umiddelbart, og det fremgik ingen
steder i betingelserne at det ikke var tilladt (Men igen, grå-zone
området, for det er vel også noget med i god/ond tro).

mvh

fr

Fra : Tom A Jensen

Dato : 01-03-01 02:56

SpaceFrog <spacefrog@cyberdude.dk> skrev i en
> Da alle telefoner er simlåst fra ny, med mindre man betaler en højere
pris
> for telefonen,

------

hej
vrøvl ,alle telefoner er ikke simlåst fra ny,men der er fler og flere der
bliver simlåst (operatørlåst)
mvh
tom jensen
viborg

Fra : SpaceFrog

Dato : 01-03-01 14:13

"> hej
> vrøvl ,alle telefoner er ikke simlåst fra ny,men der er fler og flere der
> bliver simlåst (operatørlåst)

Det ved jeg godt, jeg burde have formuleret det anderledes :)

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 28-02-01 18:54

> Ved ikke hvor lang tid det tager men da jeg købte en 6210'er hos Tele
> Vanløse gjorde de opmærksom på at simkort fra Telemore ikke virker i
> en 6210'er.

LOL!
Det hedder Sim-Lock =)

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 01-03-01 11:34

> Ved ikke hvor lang tid det tager men da jeg købte en 6210'er hos Tele
> Vanløse gjorde de opmærksom på at simkort fra Telemore ikke virker i
> en 6210'er.

Virker fint i min N6210.

Bernhard