Database adgang i c++
Fra : karinotzen

Dato : 31-10-02 13:11

Hej NG

Jeg vil gerne undersøge hvorledes man opretter forbindelse til en access
eller oracle database i c++.
Det skulle gerne være til Windows og jeg udvikler i Dev-C++.

Er der nogen, der har nogle hints eller nogle henvisninger til
hjemmesider eller toturials, der kunne hjælpe mig

Med venlig hilsen

Karin Otzen

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 31-10-02 17:13

In <RX8w9.199645$Qk5.6967570@news010.worldonline.dk>, karinotzen wrote:

> Jeg vil gerne undersøge hvorledes man opretter forbindelse til en access
> eller oracle database i c++.
> Det skulle gerne være til Windows og jeg udvikler i Dev-C++.
ODBC er nok det bedste jeg kan sige her, og hvis jeg ikke tager fejl har
MFC sådan en wrapper.

/BL