Probs med Inno3D GeForce3 Ti200 og Abit KT~
Fra : Beelze

Dato : 31-10-02 02:32

Hejsa...

Ffter jeg fik mit InnoVISION GeForce3 Ti-200 har jeg haft problemer med
compen... Før havde jeg et Asus GeForce2 MX400 uden problemer.

Andre der har haft ligende probs. eller måske bare kan give mig et hint
hvorfor? Min lyd er fucked up, og film (MPEG, DivX etc.) lagger for
vildt....

Her er lidt spec. på min comp.: 1GHz Thunderbird, 512MB SD-RAM PC133 (et
modul), 300W strømforsyning, LiteOn 4-4-34 brænder, 30GB Fireball.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-10-02 19:47

Beelze wrote:
> Ffter jeg fik mit InnoVISION GeForce3 Ti-200 har jeg haft
> problemer med compen... Før havde jeg et Asus GeForce2
> MX400 uden problemer.

Har du installeret nyeste Nvidia driver?
www.nvidia.com

> Andre der har haft ligende probs. eller måske bare kan give mig et
> hint hvorfor? Min lyd er fucked up, og film (MPEG, DivX etc.)
> lagger for vildt....

Har du opdateret samtlige drivers du kan?
- BIOS
- Chipset
- Lydkort
- Etc.

> Her er lidt spec. på min comp.: 1GHz Thunderbird,
> 512MB SD-RAM PC133 (et modul), 300W strømforsyning,
> LiteOn 4-4-34 brænder, 30GB Fireball.

Testet din harddisk med producentens diagnosticerings tool?
Testet dine ram med www.memtest86.com ?
Test og opdateret brænderen til nyeste drivers, firmware mv.?

Tjek evt. hele systemet med SiSoft Sandra
<http://www.sisoftware.demon.co.uk/san_dem/html/dload_x86.htm>

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.