Webspeed eller Telia bredbånd?
Fra : Michael Ravn

Dato : 30-10-02 22:07

Jeg har hørt om Telias læggen bredbånd i bero, men vi har allerede
Telia bredbånd og, da man så, efter sigende, kan beholde sit Telia
Bredbånd, har jeg følgende spørgsmål:

Vi er muligvis ved at få mulighed for Webspeed her, hvor vi bor.
Konvertering af Kabelnettet: ca. 1700 kr. pr. lejlighed.

Er der tilfældigvis nogen som kender fordele/ ulemper kvalitetsmæssigt
på Webspeed og Telia Bredbånd?

De månedlige priser er jeg inde i, og man kan jo altid diskutere
flatrate eller ej, hvad man helst vil have.

Men vi ved selvfølgeligt ikke rigtigt om vi er villige til at betale
1700 kr. for konverteringen når vi lige har betalt oprettelse for at
få Telia Bredbånd. Yderligere kommer der vel oprettelse af Webspeed
oveni, hvis det er. Men i hvert fald skal der vist være afstemning i
vores boligforening til den kommende generalforsamling. Så gode råd er
dyre!
Michael Ravn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-02 22:50

Michael Ravn skrev:

>Er der tilfældigvis nogen som kender fordele/ ulemper kvalitetsmæssigt
>på Webspeed og Telia Bredbånd?

Jeg kører på Stofanet som trækker på Telias backbone. Det er
nogle ret heftige linjer de har, bl.a. 2 Gbit (gigabit) over
Atlanten. Jeg ser ingen grund til at frygte problemer med Telia,
og Stofanet kører stabilt og hurtigt.

Jeg kender ikke Webspeed.

--
Bertel

Fra : Stream

Dato : 31-10-02 20:54

"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> wrote in message
> Er der tilfældigvis nogen som kender fordele/ ulemper kvalitetsmæssigt
> på Webspeed og Telia Bredbånd?

Jeg har haft webspeed i 4600 området siden marts måned og jeg må sku nok
tilstå at jeg har haft en hel del nede tid her, jeg ved ikke hvordan det er
andre steder i landet, og angående telia så kan jeg ikke hjælpe dig da jeg
aldrig har været kunde der.