vedr thread problem?
Fra : Ole

Dato : 30-10-02 13:22

Hej Alle

Jeg får følgende fejl i mit c program.
The instruction at 0x5dec89ff referenced memory at 0x5dec89ff.
The memory could not be read.

Kode stumpen som jeg regner med giver problemet er:
static void Thread::ThreadStarter(void *pData )
{
   Thread *th = (Thread *)pData;
   th->Run();
   _endthread();
}

Helt præcist er det i linien "th->Run();".
Dette er noget som har virket, men jeg fik problemer med at kalde min
tråd da jeg skiftede fra "watcom 10" til "watcom 11" compileren.
Håber dette er nok information ellers skrive venligst :)

Hilsen
Ole

PS Jeg havde problemer med at poste beskeden. Så i må undskylde hvis
den kommer op flere gange.