Okapi
Fra : Kasper

Dato : 30-10-02 12:16

Hej

Dette er måske en smule OT, men alligevel.
Dengang i 94 da Okapi'en døde i Zoologisk have p.g.a. af Opera sang, var der
en der købte kadavaret og tilberedte det, det skulle efter sigende havde en
tør omgang.
Mit spørgsmål er hvem der var der købte det, jeg mener bestemt det var
Jørgen Nash, jeg har læst om det engang i DSB's "Ud og se", men har af gode
grunde ikke lige de gamle numrer liggende...

- Kasper

Fra : Peter Fleinert

Dato : 30-10-02 14:13

Jeg mener det var Mick Schak, men jeg er ikke 100% sikker.
Mvh. Peter

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-10-02 14:15

Således skrev "Kasper" <n_kasper@hotmail.com> i dk.kultur.mad+drikke
Wed, 30 Oct 2002 12:16:14 +0100:

>Mit spørgsmål er hvem der var der købte det, jeg mener bestemt det var
>Jørgen Nash, jeg har læst om det engang i DSB's "Ud og se", men har af gode
>grunde ikke lige de gamle numrer liggende...

Det var vist Mik Schack.

Knud
--
"Nice boy, but about as sharp as a sack of wet mice."
-- Foghorn Leghorn