Agent fans, hvad siger I ?
Fra : Dr.Ralph

Dato : 30-10-02 11:12

Er I skiftet HELT til Dialog - eller har I stadig Agent liggende ?
Jeg har dropet min Agent nu - totalt.
Har nu vænnet mig til Dialog - fedt program !

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-10-02 13:52

> Har nu vænnet mig til Dialog - fedt program !

Hvad fa**** er dilog?

hit med et link!

--
Palle

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-10-02 13:53

> hit med et link!

Kiggede i din header og fandt det selv

http://www.40tude.com/dialog/

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-10-02 13:57

> http://www.40tude.com/dialog/

Me confused. Det ligner Agent temmelig meget.. Er der en sammenhæng?

Måske kan du nævne fordele frem for Agent nu du taler så varmt om
den?

--
Palle

Fra : Henrik Walther

Dato : 30-10-02 16:40

On 30 Oct 2002 12:56:32 GMT, Palle Jensen <usenetmail@tiscali.dk>
wrote:

>Me confused. Det ligner Agent temmelig meget.. Er der en sammenhæng?
>
>Måske kan du nævne fordele frem for Agent nu du taler så varmt om
>den?

Se evt. tidligere tråd...

47f693c137b27eb5.64c16294.dlg@40tude.net

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 30-10-02 14:27

Palle Jensen, du skrev:

> Måske kan du nævne fordele frem for Agent nu du taler så varmt om
> den?

Flere servere, farver på >>, farver på signatur, flere sorterings
måder, man kan skrive små script til den, viser x-faces, kan ikke
lige komme på mere, men jeg har ikke fundet ud af at sætte den op
til at genkende en OE signatur.

--
Henrik

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-10-02 16:59

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> posting:

>Er I skiftet HELT til Dialog - eller har I stadig Agent liggende ?

Nej. Ja.

>Jeg har dropet min Agent nu - totalt.

Det var da kedeligt. Så har jo spildt de penge, du har betalt for
den.

>Har nu vænnet mig til Dialog - fedt program !

Ja, lyder da meget interessant.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 04-11-02 20:00

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in news:1iu4ohvthw32d
$.xd8zlw7xnwpw$.dlg@40tude.net:

> Er I skiftet HELT til Dialog - eller har I stadig Agent liggende ?
> Jeg har dropet min Agent nu - totalt.
> Har nu vænnet mig til Dialog - fedt program

Dialog tiltaler mig meget, men alligevel er der et par ting der irriterer
mig;

- Synes der er forholdsvis mange "fejl" i trådningen, det er der ikke i
Xnews.
- Synes altså stadigvæk det er noget uoverskueligt, når første post i en
tråd står direkte i artikellisten, i stedet for med en overskrift som i
Xnews.
- Jeg kan altså ikke få den til at vise X-Faces
- Hvorfor er Dialog's "Verdana" "federe" end Xnews'?
- Dialog kan ikke vise HTML e-mails.

Disse ting er grunden til, at jeg igen i højere grad bruger Xnews fremfor
Dialog - Selvom jeg faktisk umiddelbart bedre kan li' Dialog's interface.

Mvh. Jan

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-02 20:57

On Mon, 4 Nov 2002 18:59:58 +0000 (UTC), Jan Allan Andersen
<nospam_akker@ishoejby.dk> wrote:

>Dialog tiltaler mig meget, men alligevel er der et par ting der irriterer
>mig;

Jeg tilføjer lige:

Ved tastatur-navigation med m og i, som jeg er vant til fra Agent,
markerer den godtnok, men jeg kan ikke få den til samtidig at hoppe
til næste indlæg, så jeg skal hele tiden skifte mellem disse taster og
space / ned pil. Hvem er dum, Dialog eller jeg?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk