Campingvogn exploderet i går morges !
Fra : Henrik Høgh

Dato : 30-10-02 08:12

Se denne artikel fra dagbladet BT.
Husk gastest. Og mon ikke det var på sin plads at få efterset el
installationerne af en fagmand.

http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=117043

Henrik Værum Høgh

Fra : Carsten Stage

Dato : 30-10-02 08:44

Henrik Høgh wrote:

> Se denne artikel fra dagbladet BT.
> Husk gastest. Og mon ikke det var på sin plads at få efterset el
> installationerne af en fagmand.

Du har ret sikkerhed frem for alt. Måske det er nu, der skal
investeres i en gasalarm, hvis uheldet er ude - trods et
velvedligeholdt gasanlæg.

Det er opmuntrende, at man på flere campingpladser stiller krav til
(desværre kun) fastliggere om gaseftersyn, mindst hvert andet år.
Samtidig med, at de arrangerer sig med en lokal forhandler, der ofte
giver et fordelagtigt tilbud, hvis der er et vist antal vogne som skal
testes.

Det gælder blandt ander Sorø Camping.

--
Med venlig hilsen,
--

Bruger du OE, så brug denne: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-10-02 09:22

"Carsten Stage" <stage@fabel.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Det gælder blandt ander Sorø Camping.

Også Nyrup Camping lidt syd for Helsingør. Her får man to
valgmuligheder: Få lavet en gastest eller forlad pladsen! Der gives
ingen dispensationer. Nye fastliggere skal stille med forholdsvis ny
gastest, ellers kommer de slet ikke ind på pladsen.

I forsommeren 1999 fik jeg min dengang kun 3 mdr. gamle vogn
gastestet, - og der blev konstateret små utætheder, som naturligvis
blev udbedret straks.

Da jeg i foråret 2000 skiftede til Nyrup Camping blev jeg mødt med et
krav om en ny gastest for at kunne komme ind på pladsen. Den blev
naturligvis straks lavet, uden brok.

Ejeren af pladsen overvejer at indføre gastest hvert år. Hvilket jeg
støtter op om.

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 30-10-02 20:40

Henrik Høgh <td253@hotmail.com> skrev:
>Se denne artikel fra dagbladet BT.
>Husk gastest. Og mon ikke det var på sin plads at få efterset el
>installationerne af en fagmand.
>
>http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=117043

Desværre er faderen til de to børn død af sine brandsår.
Husk at få tjekket jeres gasinstallationer mindst en gang om året,
også selv om i er fastliggere.

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-10-02 01:11

Tommy Hansen wrote:

> Desværre er faderen til de to børn død af sine brandsår.

Ja, desværre. Men med 3.grads forbrændinger over store dele af kroppen
pegede det desværre i den retning.

> Husk at få tjekket jeres gasinstallationer mindst en gang om året,
> også selv om i er fastliggere.

Enig - og måske man skulle åbne alle vindueslåse, på nær én, når man
sover i vognen

Fra : PHK

Dato : 01-11-02 09:38

"Tommy Hansen" <kth@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik Høgh <td253@hotmail.com> skrev:

> Desværre er faderen til de to børn død af sine brandsår.

Jeg læste artiklen i avisen. Det var da også helt forkert at han ikke kom
under noget koldt vand i stedet for at sidde i bilen.

--
_
|_|

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 02-11-02 08:25

Ikke for at være morbid, men se artiklen her:
http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=117369

Og HUSK NU at få gennemført den årlige gastest.
Jens-Peder