ang. gratis killing på 8 uger
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 29-10-02 19:16

Hej

Da jeg også har hest er jeg nogen gange inde på www.heste-nettet.dk hvor
der på markedspladsen under brtgives var annonce i om killinger på 8 uger
der bortgiver, er det ikke ulovligt ?

Der er nu en debat igang derinde under ryttersnak, debatforum og så under
hyggesnak, måske nogen af jer vil debattere lidt, mod overstående

VH
Gitte

Fra : Niels Peter

Dato : 29-10-02 19:24

"Gitte Sacala Eriksen" <DKSACALA@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3dbed074$0$97635$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> der på markedspladsen under brtgives var annonce i om killinger på 8 uger

Nej, der er ingen lov om det. Men det er i højeste grad kritisabelt.

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 29-10-02 19:22

Hej Gitte

Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være ulovligt? Det er vel ikke
anderledes end alle de katte der bortgives via annoncer i aviser og opslag i
supermarkeder mv.?

Mvh. Morten

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 29-10-02 19:33

Hej

Ja, jeg er da selv meget vred over det, og er da også den der har
startet debatten derinde.

VH
Gitte

Ps. Jeg prøvede på et tidspunkt at få dem til at gøre så man ikke kunne
sætte dyr ind under bortgives, hvilket de ikke syntes var en god ide, da
som de sagde- det er ikke vores ansvar at opdrage folk !