findes der materiale om PHP
Fra : P.N.

Dato : 27-02-01 21:19

jeg har set at der nu er kommet et hæfte om PHP fra IDG.
men jeg kunne tænke mig at spørge findes der materiale på dansk på nettet om
PHP.

MVH Poul

Fra : Niels Andersen

Dato : 27-02-01 21:44

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> men jeg kunne tænke mig at spørge findes der materiale på dansk på nettet
om
> PHP.

Generelt set kommer du ikke langt, hvis du begrænser dig til dansk. Derfor
synes jeg personligt at du lige så godt kan vænne dig til engelsk fra
starten.
Men på webcafe.dk skulle der være noget PHP-værk på dansk, som folk render
rundt og anbefaler. :)

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Willow_

Dato : 27-02-01 22:27

Tue, 27 Feb 2001 21:19:16 +0100 tænkte og nedskrev "P.N."
<pip160@hotmail.com>:

>jeg har set at der nu er kommet et hæfte om PHP fra IDG.
>men jeg kunne tænke mig at spørge findes der materiale på dansk på nettet om
>PHP.

php.dk - razor.dk - mbn.dk

--
Mvh, Regin Larsen
"Hvorfor søge langsomt, når du kan søge hurtigt?