Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Emner til fotolinksside?
Fra : Lars [8210]

Dato : 29-10-02 18:17

Hej NG
Er der nogen der gider kikke om de kan se nogle emner jeg har overset/glemt
på fotolinkssiden http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Mvh

Lars

PS: mail endelig links/emner mv. til lars9999@NOSPAMexcite.com - fjern
NOSPAM

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-10-02 21:59

"Lars [8210]" wrote:

> Er der nogen der gider kikke om de kan se nogle emner
> jeg har overset/glemt på fotolinkssiden
> http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Inden du går igang med at udbygge dit link-site, så skulle
du ta' og bruge lidt tid på at rydde op i de links du
allerede har på sitet, der er mange links, hvor der er
fejl i URL'en.

Og så har jeg flg. forslag:

- du skulle starte siden med et overordnet index, som v.h.a.
anker-link gør det muligt at hoppe direkte til et valgt emne.

- du bør også droppe det med tre sprog på samme side, dette
er en dansk gruppe, hvor alle læser og skriver dansk, hvis
du absolut vil ha' en engelsk og tysk version, så lav tre
sider, en med hver sit sprog.

- det er også ønskeligt med en sprog-markering ved hvert
link, det kan gøres simpelt med en parrantes som flg. (DK) -
(SE) - (UK) o.s.v.

- og hvis det skal være rigitig godt, så burde der være
en kort beskrivelse af hvert link. Der er ikke noget der
er mere træls end lange lister med links, hvor man bare
ka' prøve lykken.

- og en design-mæssig oprydning vil unækteligt klæde projektet,
det ligner messt af alt noget du har kastet op på siden med
en skovl.

Dit site er stadig kun tilgænglig på world wide windows,
du mangler stadig at sætte to slut-tags i bunden af din kode

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-10-02 22:13

> [...]

Endnu en gang yderst positiv kritik fra Niels Ebebsen..... jeg savner snart
Clark Kent!!!
Jeg har fået mange positive tilkendegivelser - men du slår alt.....Du vil
åbenbart kun se det negative.

> Inden du går igang med at udbygge dit link-site, så skulle
> du ta' og bruge lidt tid på at rydde op i de links du
> allerede har på sitet, der er mange links, hvor der er
> fejl i URL'en.

Det har jeg ikke fundet - det må være dig der ikke kan finde ud af det. Der
er ingen der har mailet eller skrevet om at nogle links ikke virkede.....
Det er nok nærmere din browser der er inkompatibel med www. Du må skrive
hvilke der er tale om istedet- for du må jo have dundet nogen.

> Og så har jeg flg. forslag:
>
> - du skulle starte siden med et overordnet index, som v.h.a.
> anker-link gør det muligt at hoppe direkte til et valgt emne.

Er skam under overvejelse. Men kommer tid kommer råd.

> - du bør også droppe det med tre sprog på samme side, dette
> er en dansk gruppe, hvor alle læser og skriver dansk, hvis
> du absolut vil ha' en engelsk og tysk version, så lav tre
> sider, en med hver sit sprog.

Nejt - Det det er brugervenlighed!

> - det er også ønskeligt med en sprog-markering ved hvert
> link, det kan gøres simpelt med en parrantes som flg. (DK) -
> (SE) - (UK) o.s.v.

Det kan de fleste finde ud af - altså om det er tysk eller engelsk når de
ser det! Og bare den relevante information er der er det vel ligegyldigt om
det er dansk tysk elelr engelsk!

> - og hvis det skal være rigitig godt, så burde der være
> en kort beskrivelse af hvert link. Der er ikke noget der
> er mere træls end lange lister med links, hvor man bare
> ka' prøve lykken.

Der er en kort beskrivelse...

> - og en design-mæssig oprydning vil unækteligt klæde projektet,
> det ligner messt af alt noget du har kastet op på siden med
> en skovl.

Jeg er ikke fanatisk nærmende sig det psykiateriske med hensyn til
udseende - det kommer i anden række.
Har ikke brugt en skovl men en gravko....:

> Dit site er stadig kun tilgænglig på world wide windows,
> du mangler stadig at sætte to slut-tags i bunden af din kode

Det er skrevet nu !

Lars

Fra : emj

Dato : 29-10-02 23:10

On Tue, 29 Oct 2002 22:12:44 +0100, "Lars [8210]"
<lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote:

>Jeg har fået mange positive tilkendegivelser - men du slår alt.....Du vil
>åbenbart kun se det negative.

Siden er så fuld af fejl og jeg har da set venlige mennesker forsøge
at få dig til at finde fejlene og få dem rettet.
Du kan validere din side på
http://validator.w3.org/
Da du åbentbart ikke gider sætte dig ind i de mest elementære regler
for god HTML, så spilder du mere af vores tid end du er til nytte.
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Lars [8210]

Dato : 29-10-02 23:35

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> Da du åbentbart ikke gider sætte dig ind i de mest elementære regler
> for god HTML, så spilder du mere af vores tid end du er til nytte.

-Hej emj

Vores - tal nu for dig selv på usenet!

Nu har jeg ikke talt om "elementære regler for god html" - men om emner på
siden. Og venlige - tjah....Hovne!

Jeg har kikket på det link du har sendt - og det ser noget sjovt ud.

Der var da ifølge siden masser af fejl, men den virker jo fint alligevel.

For at cheke - tog jeg lige et par andre sider og testede dem også.. på
http://validator.w3.org/

prøvede med http://europa.eu.int/news/index_da.htm - er også fyldt med fejl!
prøvede med den side du har i dit NG-indlæg:
http://www.enterpol.1go.dk/index.php - er også fyldt med fejl!
prøvede med http://www.danmark.dk/ - er også fyldt med fejl!
prøvede med ....

så er det vist nok.......alt er åbenbart fyldt med fejl.....

Men jeg talte såmænd om emner ikke om html - så var jeg gået i en anden NG.

Mvh

Lars

Fra : Peter Loumann

Dato : 30-10-02 00:47

On Tue, 29 Oct 2002 23:34:53 +0100, "Lars [8210]"
<lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote:

>Der var da ifølge siden masser af fejl, men den virker jo fint alligevel.

Ja, på *din* maskine, med *din* bruser. Den virker også umidelbart OK
her. Men det er ikke det samme som at den også virker i andre brusere
eller bare andre versioner, for slet ikke at tale om andre
styresystemer. Og det er jo netop tanken med web, at det skal det
helst.

>http://validator.w3.org/
[...]
>alt er åbenbart fyldt med fejl.....

Nej, bestemt ikke alt. Men det er rigtigt, at der er mange web-sider
med fejl. Andres fejl er nu ikke et forsvar for egne

>Men jeg talte såmænd om emner ikke om html

Du kan ikke regne med, at folk holder sig strent til det, du spøger
om. Selv om du har >startet en tråd, ejer du den ikke.

> - så var jeg gået i en anden NG.

Ja, det er nok en god idé. For dit intiativ er både prisværdigt og
nyttigt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-10-02 01:58

"Lars [8210]" wrote:

> Men jeg talte såmænd om emner ikke om html - så var jeg gået
> i en anden NG.

Helt ærligt Lars, jeg synes det er smadder ærgeligt, at du
ikke kan bruge kritikken konstruktivt, tror du virkelig at
jeg modarbejder dig...?

Hvis du synes denne gruppe skal ha' et link-FAQ, så må du
lære at lytte til de indput der kommer fra mig og andre, uden
at afvise dem ud fra nogle personlige forestillinger.

Prøv at lave to søgninger i Google på ordene "Photo" og
"Foto", så får du h.h.v. 54.700.000 og 14.900.000 hit, og
hvis man så forfiner søgningen, og bruger booleske operatorer,
så vil man meget precist kunne søge og finde, de sites der
omhandler et givent fotorelateret underemne.

Så tag dig lige sammen, hvis denne gruppe skal ha' et
link-FAQ, så skal det være noget særligt, hvor der er tænkt
over tingene.

Og jeg kan iøvrigt ikke rigtig se, hvad tanken er bag den
afstemning du har placeret nederst på siden, det er jo bare
gjøjl, der intet har med links at gøre.

Og jeg synes stadig at det er helt fint, at du gider lave
arbejdet med et fælles link-FAQ til denne gruppe.

Hint: Ang. dårlige links, prøv det første links under flg. emne.

Reparation af fotoudstyr -  Repair   -  Reparatur
Danmark - Denmark - Dänemark.
C/AV
TOP AV - Privat kamera

Grunden til at C/AV-linket fejler er det sådan ud: http://home19.inet.tele.dk/www.cav.dk
Det skal se være:
http://www.cav.dk

Der er mindst to døde link mere, med tilsvarende fejl, og som jeg
selvfølgelig ikke ka finde igen.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : emj

Dato : 30-10-02 08:21

> [...]

>Jeg har kikket på det link du har sendt - og det ser noget sjovt ud.
>
>Der var da ifølge siden masser af fejl, men den virker jo fint alligevel.

Det *.PHP og kan ikke valideres på "HTML validerings service"??

Hilsen emj

Fra : Lotte M

Dato : 30-10-02 23:15

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg ikke talt om "elementære regler for god html" - men om
> emner på siden. Og venlige - tjah....Hovne!

Hoven - det er dælme ikke nemt at begå sig

Lars, jeg går ud fra linklisten er et gruppeprojekt - derfor vil jeg
spørge, om det findes passende, at jeg laver en rettet version
af linklisten, så ikke-IE-brugere også kan have glæde af den.

Vil det være ok?
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-10-02 00:17

Lotte M wrote:

> [...]
> vil jeg spørge, om det findes passende, at jeg laver en rettet
> version af linklisten, så ikke-IE-brugere også kan have glæde

Hvis jeg har forstået Lars korrekt, så er hans linkliste
ikke længre et gruppeprojekt...!

Men du behøver ikke at bruge ret meget tid på projektet, der
ligger allerede to spisesedler her...:)

http://home3.inet.tele.dk/elgo/foto-link/index_1.htm/
http://home3.inet.tele.dk/elgo/foto-link/index.htm/

Og Google gir' sammenlagt knap 70.000.000 hit på søgeordne
"photo" og "foto", så hva' ska' vi egenlig med en stabel
bookmarks.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lotte M

Dato : 31-10-02 16:06

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev

> Hvis jeg har forstået Lars korrekt, så er hans linkliste
> ikke længre et gruppeprojekt...!

Det opdagede jeg, da jeg hentede tråden via sunsite :-/

Jeg er mildest talt forbløffet over Lars reaktioner, gudskelov
er det ikke normalt, at brugere som tager initiativ til gruppe-
projekter er totalt uimodtagelige for vejledning, så havde sider
som feks http://www.usenet.dk , http://www.net-faq.dk og
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk ikke haft en chance - de
er alle resultater af en åben og lydhør tovholder samt en
brugergruppes arbejde.

> Men du behøver ikke at bruge ret meget tid på projektet, der
> ligger allerede to spisesedler her...:)
>
> http://home3.inet.tele.dk/elgo/foto-link/index_1.htm/
> http://home3.inet.tele.dk/elgo/foto-link/index.htm/

Jeg har også selv et fyldigt foto-linkarkiv. Det ville være smart
at smide hele molevitten i en database, så beskrivelser mv let
kunne tilføjes senere.... hmmmm

> Og Google gir' sammenlagt knap 70.000.000 hit på søgeordne
> "photo" og "foto", så hva' ska' vi egenlig med en stabel
> bookmarks.

I mine øjne er lokale linkoversigter anvendelige, når indholdet på
anbefalede sider kvalitetstjekkes inden optagelse, i den forstand, at
der er et reelt indhold på de sider der linkes til. Jeg får mange gode
tilbagemeldinger på et ikke-foto linkarkiv jeg har online, netop på
grund af sorteringen og beskrivelserne.

Nå, men det er i hvert fald spild af tid at bruge mere energi på
Lars oplæg
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-10-02 18:28

Lotte M wrote:

> Jeg har også selv et fyldigt foto-linkarkiv. Det ville
> være smart at smide hele molevitten i en database, så
> beskrivelser mv let kunne tilføjes senere.... hmmmm

Ja det ville jo være ret let at lave en eller anden PHP-
database, hvor folk selv kan tilføje links og beskrivelser,
og så kunne man nøjes med at evaluere de indkomne links.

> I mine øjne er lokale linkoversigter anvendelige, når
> indholdet på anbefalede sider kvalitetstjekkes inden
> optagelse, ..........cut............

Det er også min holdning, for hvis man bare vil ha' mange
foto-links, så kan man jo bruge et site som Google.

Hvis brugerne i en gruppe sammen udarbejder et link-FAQ, så
skal det være særligt udvalge links, og der skal også være
en god saglig beskrivelse af de enkelte links.

Og da dette er en dansk nyhedsgruppe, så er det ihvertfald
uinteressant med tekster på andre sprog, og andet gøjl der
er link-FAQ'et uvedkommende.

> Nå, men det er i hvert fald spild af tid at bruge mere
> energi på Lars oplæg

Enig....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 30-10-02 07:32

On Tue, 29 Oct 2002 22:12:44 +0100, Lars [8210] wrote:

> [...]
>Clark Kent!!!
>Jeg har fået mange positive tilkendegivelser - men du slår alt.....Du vil

Tænk, jeg synes faktisk at Niels Ebbesens kritikpunkter var yderst
relevante og underbyggede. At du måske haindset, at dit projekt kommer
til at kræve mere arbejde end først forudset, er jo dybest set dit
eget problem - ingen tvinger dig til at gennemføre.

Hvis din linkside bliver fejlrettet of udstyret som bl.a. Niels
Ebbesen foreslår, vil det dog være en nyttig ting, som mange i gruppen
helt sikkert vil sætte pris på, så pukl du bare løs.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-10-02 12:03

Kurt Hansen wrote:

> Hvis din linkside bliver fejlrettet og udstyret som bl.a.
> Niels Ebbesen foreslår, vil det dog være en nyttig ting,
> som mange i gruppen helt sikkert vil sætte pris på, så
> pukl du bare løs.

Ja en god og funktionel foto-link-side, vil automatisk
trække mange besøg, for der findes endnu ikke en stor god
dansk foto-link-side, og jeg må desværre erkende at jeg
ikke har tid til et så omfattende projekt.

Og Lars skal passe på, at han ikke begår den samme fejl
som så mange andre, de hyper og reklamerer voldsomt for
et nyt og halvfærdigt web-site, som brugerne kun finder
halvgodt, og derfor ikke opretter et bookmarks til.

Hvis Lars derimod arbejder seriøst på projektet, og lytter
til brugernes ønsker, så vil han måske om nogle måneder
stå med et godt resultat, der bare er en super foto-link-side,
og så kommer trafikken helt af sig selv.

Og når jeg f.eks. foreslår Lars at han skriver en kort
beskrivende tekst til hvert link, så er det fordi min
erfaring siger mig, at brugerne sætter stor pris på at få
oplyst, hvad de kan forvente, inden de klikker på et link.

Jeg kan runde af med at fortælle Lars, at min lille
foto-link-side har over 250 hit i døgnet, det er direkte
hit, og dobbelt så mange hit som jeg har på forsiden.
Det skyldes de beskrivende tekster der er til hvert link.

Prøv f.eks. at søge i Google på "Yann Arthus-Bertrand", med
markering i danske sites.

Men som tingene p.t. udvikler sig, så tror jeg faktisk,
at Lars må erkende at hans link-projekt er distanceret af http://www.photographing.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : emj

Dato : 30-10-02 15:11

On Wed, 30 Oct 2002 12:03:26 +0100, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Men som tingene p.t. udvikler sig, så tror jeg faktisk,
>at Lars må erkende at hans link-projekt er distanceret af http://www.photographing.dk/

Tak for det link. Det er en rigtig god og veldisponeret side, hvor man
kan overse, hvad det handler om.
Hilsen emj

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 30-10-02 08:38

> Hej NG
> Er der nogen der gider kikke om de kan se nogle emner jeg har
> [...]

Jeg har netop kikket på siden og faldt over den store røde tekst .
Billed-web-hoteller/billedkritik/Offentliggøresle af billeder.
Det undrede mig at overskriften her er et link til uwphoto.no ? og lige
under står Fotokritik.dk og www.fotokritik.dk som jo er det samme .
Og så undrede det mig at man kom ind på en side hvor man skulle oploade
foto, ville da gerne se hvad det var for en slags side først, det er linket
til Et godt billede jeg her tænker på.
En' ting mere, er det ikke lidt dumt at linkene åbner i samme vindue så man
forsvinder fra din side med det samme ? ikke alle steder kan man klikke sig
tilbage.
Men ellers en virkelig flot samling link du har samlet,.
mvh Kirsten

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 09:14

"Kirsten Lehd" <mig@spam.dk> wrote in message

> [...]
sig
> tilbage.
> Men ellers en virkelig flot samling link du har samlet,.

Hej Kirsten

tak for det. Og de fejl du fandt er rettet. Tak for hjælpen.
Mvh
Lars

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 30-10-02 10:23

> Hej Kirsten
>
> tak for det. Og de fejl du fandt er rettet. Tak for hjælpen.
> Mvh
> Lars

Velbekomme og så må du da gerne tilføje mig under private fotosider )
www.fotolehd.dk

mvh Kirsten

Fra : Kristian Amby

Dato : 30-10-02 18:32

On Wed, 30 Oct 2002 08:37:43 +0100, "Kirsten Lehd" <mig@spam.dk>
wrote:

> [...]
>forsvinder fra din side med det samme ? ikke alle steder kan man klikke sig
********************
Her kunne jeg godt lige tilføje flg.

Tryk på SHIFT samtidig med du klikker på linket, så åbnes der altid i
et nyt vindue. Et lille trick, jeg ikke tror mange kender.

Mvh
Kristian Amby

PS: Du skal da også være velkommen til at føje min hjemmeside på

www.geocities.com/kambydk
Fremstilling af fotografiske bade samt brugen af filtre til s/h og
farve

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-10-02 19:04

Kristian Amby wrote:

> Tryk på SHIFT samtidig med du klikker på linket, så åbnes
> der altid i et nyt vindue. Et lille trick, jeg ikke tror
> mange kender.

Man kan også bare holde museknappen nede på et link, så får man
mulighedden for at vælge, at det skal åbnes i et nyt vindue.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 30-10-02 22:18

> Man kan også bare holde museknappen nede på et link, så får man
> mulighedden for at vælge, at det skal åbnes i et nyt vindue.

Det var nu heller ikke et problem for mig, jeg vælger selv at åbne i et nyt
vindue når jeg ønsker det, men det er da nemmere sådan et sted med mange
links at det sker automatisk.
mvh Kirsten

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 22:25

> [...]
nyt
> vindue når jeg ønsker det, men det er da nemmere sådan et sted med mange

Hej Kirsten

Jeg har ændret samtlige links så de åbner i et nyt vindue (håber jeg) -
idet det var en god ide du kom med.

Mvh

Lasr

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 19:59

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> www.geocities.com/kambydk
> Fremstilling af fotografiske bade samt brugen af filtre til s/h og

Hej Kristian

Jeg har ændret det så alle links åbner i et nyt vindue

'Mvh

Lars

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 20:04

Hej Kristian

Lige hvad jeg havde overset, idet jeg ikke fremkalder selv!

Tak for det.

PS: Denne gruppe er blevet helt rar med både Niels Ebbesen og Clark Kent i
Kill-Filteret!!

Fra : Kurt Hansen

Dato : 31-10-02 07:45

On Wed, 30 Oct 2002 20:03:45 +0100, Lars [8210] wrote:

>PS: Denne gruppe er blevet helt rar med både Niels Ebbesen og Clark Kent i
>Kill-Filteret!!

Ka' man melde sig frivilligt?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 20:24

> [...]
>
> www.geocities.com/kambydk
> Fremstilling af fotografiske bade samt brugen af filtre til s/h og

-----------
Hej igen Kristian- Nydelige billeder du har i dit galleri . Har tilføjet
din hjememside.

Mvh

Lars

Fra : tc

Dato : 30-10-02 13:09

Lars [8210] wrote:
> Hej NG
> Er der nogen der gider kikke om de kan se nogle emner jeg har overset/glemt
> på fotolinkssiden http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Jeg vil ikke kommenter de allerede afgivne kommentarer yderligere, men
hvorfor ikke bruge energien på Open Directory Project istedet?

http://dmoz.org

Lidt om hvordan du bliver redaktør:

http://dmoz.org/about.html

De data som er i dmoz bliver bl.a. brug til google

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-10-02 13:42

tc wrote:

> hvorfor ikke bruge energien på Open Directory Project istedet?
>
> http://dmoz.org

Det er også et rigtigt godt forslag, for OPD kører og fungerer
rigtigt godt, og her skal Lars ikke bruge de små grå på html og
den visuelle præsentation.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 15:37

Hej NG

med alle de hønsehovedeafbiddere der åbenbart er tilstede her - hvis det
ikke er trolle- så kan i betragte siden
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm som værende min private - som alle
har ret til at bruge.

Noget må dog kunne bruges siden der har været over 1200 besøgende på 9 dage.

Så hvis der er nogen der har emner - rettelser - finder fejl i linkene som
f. eks. Kirsten - så mail dem. Det er jeg glad for - men ikke for
selvudråbte bedrevidende guruer - der vil have siden til at bilve vist i en
hjemmestrikket tibetannsk bedebrowsere
Jeg vil bruge min tid til at tage billeder isteder for at læse brok. NE er
hermed i mit kill-filter.

Hvis i vil se døde links så se dog http://www.photographing.dk/ - som Niels
Ebbesen er så glad for... >Der er rigeligt.

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-10-02 17:55

"Lars [8210]" wrote:

> med alle de hønsehovedeafbiddere der åbenbart er tilstede her -
> hvis det ikke er trolle- ......cut.........

Der kan man bare se, jeg har ellers betragtet dine daglige
annonceringer for sitet, som et udtryk for at du ønskede at
indrage guppen i projektet....

> ......cut.............................så kan i betragte siden
> http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm som værende min private -
> som alle har ret til at bruge.

Den beslutning er der jo ikke grundlag for at anfægte, og så
er der jo ikke mere at komme efter, og det er hermed taget til
efterretning - held og lykke med projektet...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-10-02 20:49

Lars [8210] skrev:

>med alle de hønsehovedeafbiddere der åbenbart er tilstede her - hvis det
> [...]

Ja, hvis det er din holdning, ser jeg gerne du slette mig fra din
side.
I det mindste kunne du har spurgt om jeg havde noget imod at være med
på din side, men så kangt tænker du åbenbart ikke

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Lars [8210]

Dato : 30-10-02 21:16

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> wrote in message

> [...]
> I det mindste kunne du har spurgt om jeg havde noget imod at være med
> på din side, men så kangt tænker du åbenbart ikke

------

Hej Ulf

Jeg havde taget de interessante fotohjemmesider med - som var i min egen
linkssamling - som hjemmesiden bygger på. Derfor stod du der. Hvis du ikke
vil stå på den så Ok med mig.

Nu er det sådan at jeg forsøgte at lave siden så andre kunne få glæde af de
links jeg havde samlet gennem mange år. Til NG'ens fælles.

Men det blev - fra en to tre stykker - se hvem der hele tiden er OT
(hønsehovedeafbidderene) - til en evig gang ævl om html - underlige
browsere osv. og hvor på pænt siden var sat op - ikke om indholdet.
Og det var indholdet jeg søgte om henvisninger mv. til. det andet er for mig
i anden række.

Jeg har fået mange positive henvendelser - tak for det - men på grund af
brokkehovederne - du kan selv se hvem det er - valgte jeg at stoppe siden
som fælles for gruppen - men som en ganske almindelig hjemmeside som alle
er velkomne til at bruge. På ni dage har der været 1235 besøg.

Men jeg har - efter at have smidt Niels Ebbesen i mit kill-filter - slupper
for at det hønsehovedeafbiddende brok.

Mvh

Lars

Fra : U. Pedersen

Dato : 31-10-02 00:13

Lars [8210] skrev:

> [...]
>er velkomne til at bruge. På ni dage har der været 1235 besøg.
>
>Men jeg har - efter at have smidt Niels Ebbesen i mit kill-filter - slupper

Hej LArs.

Brokkehoveder eller ej, så prøver de nu alligevel at give dig noget
konstruktiv kritik.
Brug det og lad være med at føle dig ramt.
Du opfører dig jo som var det din person de var ude efter, og det er
jo ikke tilfældet.

Fra : Lars [8210]

Dato : 31-10-02 04:17

> [...]
> Brug det og lad være med at føle dig ramt.
> Du opfører dig jo som var det din person de var ude efter, og det er

Det handler for mig om at positivt forsøgte at lave en linkswebside - ud af
mine egne links fra IE - som jeg ville stille til rådighed for alle.
Dette idet der ofte i NG'en var spørgsmål fra især nye - der kunne løses ved
at par klik fra linkssiden.

Problemet var at jeg prioriterede indholdet først - og fik bla følgende
smidt i hovedet.

Se blot eksemplet her.

Jeg spørger:

Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote in message
Hej NG
Er der nogen der gider kikke om de kan se nogle emner jeg har overset/glemt
på fotolinkssiden http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm
Mvh - Lars

og får som en del af svaret:

> - og en design-mæssig oprydning vil unækteligt klæde projektet,
> det ligner messt af alt noget du har kastet op på siden med
> en skovl.

Så derfor har jeg smidt Niels Ebbesen i mit kill filter - og med en viden at
det burde jeg have gjort for år siden - har jeg nu indset berettigelsen af
Clark Kent. Han er egentlig en helt.

Kritik er OK - men det skal være kontrruktiv kritik - ikke den ene negative
udgydelse efter den anden.... ( se venligst Niels Ebbesens indlæg)

Med venlig hilsen

Lars

Fra : U. Pedersen

Dato : 31-10-02 13:27

Lars [8210] skrev:

Hej Lars

> [...]

Jammen jeg er fuldstændig enig med Niels.
Det opfatter jeg som noget konstruktivt, at du så bare lader 5 og 7
være lige og fortsætter i din egen lille navle, ja det kan vi jo ikke
gøre for.

At jeg så også kommer i dit filter, jammen det gør ikke mig den store
forskel.

Husk du stille et spørgsmål, og folk har svaret dig, at du så ikke kan
tåle kritik, ja det kunne vi jo ikke vide