Leveringstid på Jaguar?
Fra : LaMa

Dato : 29-10-02 15:14

Nu er det efterhånden 2 uger siden jeg bestilte Jaguaren hos Apple i Irland.
Jeg sendte bestillingsseddel, kvittering for nyindkøbt eMac samt check på
159 kr. - I ved, tilbuddet om opgradering for portoudgiften.

Jeg har ikke hørt en lyd fra Apple - er det normalt? Og har andre nogle
erfaringer?

Mv. Lasse, silkeborg

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 29-10-02 15:32

LaMa <lama@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> 159 kr. - I ved, tilbuddet om opgradering for portoudgiften.
>
> Jeg har ikke hørt en lyd fra Apple - er det normalt? Og har andre nogle

Da jeg bestilte, gik der 3 uger. Efter den første uge mailede jeg fordi
tracker-linket ikke virkede - fragtfirmaet kunne ikke finde min
jaguar!!! - , og jeg blev ringet op dagen efter på telefon, hvor Apple
forsikrede, at det gik som smurt.
God service, men 3 uger... Mail dem.

PS: er der ikke tidsfrist på den opgraderingsmulighed?
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Karen Seiersen

Dato : 29-10-02 15:43

Poul Skovmand Thingholm <_REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> [...]
> forsikrede, at det gik som smurt.
> God service, men 3 uger... Mail dem.
>
> PS: er der ikke tidsfrist på den opgraderingsmulighed?

Hej

Jo, mig bekendt er tilsfristen er 31.10.2002.

Mange machilsner Karen